Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Tarvittais kwh-mittari
migel:
Mun mamma pitää sellaista pärinää et kiekkomittaria tulis ikävä yöllä! :D :D :D
Täytyykin kysellä noita mittareita kun täällä on vaihdettu etäluettaviin pitkin kautta!
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.01.2013 kello on 08:02 ---Ja osta sellainen missä tuo näyttökiekko on mekaaninen , kuten vanhoissa autoissa jne. Mikäli se on lcd näyttöinen digimittari ei näytä lukemia kuin virran ollessa kytkettynä. Tällöin vcampingin portilla kun olet pois lähdössä on hankala todentaa lukemia.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä totta tiku-taku mittareilla - eli uuteen matkakulkimeen, jossa jonkinlainen keskus; löytyy din-kisko/varapaikkoja. Siihen sopii tämä;
Ei häviä lukemat mihkää vaikka virraton ;D
VAT 69:
Kiitoksia tähän astisesta mielenkiinnosta, lisääkin kommentteja asian johdosta saa tulla.
Jotain tuon tapaista mittaria ajattelinkin kuin " 288k5 " mainitsi. En välttämättä haluaisi vaatekomeroon mitään "piilogrammaria". Siis rahisevaa
kiekkomittaria.
Arska:
Juu eihän tuo mun digitaalinen kympin mittari näytä lukemaa kun ei ole valtakunnan verkossa.Enkä kylläkään ole koskaan tuota mittaria tarvinnu kun kesäaikaan näyttää olevan alueilla valosähkö hinnassa jo mukana. Sivusta olen seurannut ettei noita lukemia todenneta kun kulkioilla näyttää oleva lukema vihko tiskillä mukana siitä vihkonlukemista kulutus lasketaan.
Alan:
Mulla oli Knausissa mittari, muistaakseni se luettiin alueella kerran 3,5 vuoden aikana. Auton kanssa ollut hiljaisempaa, koskaan ei ole kysytty niin en ole mittaria ryhtynyt hommaamaankaan. Osasyy on siinä, että paikan, jossa se ei ole tiellä ja on helposti luettavissa, löytäminen on vaikeaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta