Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Tarvittais kwh-mittari

<< < (3/6) > >>

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: "kuus ysi" - 16.01.2013     kello on 12:33 --- En välttämättä haluaisi vaatekomeroon mitään "piilogrammaria". Siis rahisevaa
 kiekkomittaria.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä vaatekaapissa tällänen mittari, eikä se ainakaan rahise. Kaapin ulkopuolelle en kuule edes että se käy, mutta jos kaapin avaa ja laittaa korvansa siihen noin 30 cm päähän ni voi siitä jonkun pienen rahinan just erottaa  ::)

Mittari on haettu sähköyhtiöstä. Siellä se on huollettu ja nollattu ennen ku haettiin, eikä maksanu mitään  Thumb

Alan:
Jos on tuollainen mittari vaunun sisällä ja käytössä niin on hyvä olla itse sähkökaapelin pistokkeessa "ulosotto", jolloin siitä saatava sähkö on melko edullista.  ;D

Vitsi.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.01.2013     kello on 15:22 ---Jos on tuollainen mittari vaunun sisällä ja käytössä niin on hyvä olla itse sähkökaapelin pistokkeessa "ulosotto", jolloin siitä saatava sähkö on melko edullista.  ;D

Vitsi.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Ja just näin ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: "kuus ysi" - 16.01.2013     kello on 12:33 ---  Kiitoksia tähän astisesta mielenkiinnosta, lisääkin kommentteja asian johdosta saa tulla.

Jotain tuon tapaista mittaria ajattelinkin kuin " 288k5 " mainitsi. En välttämättä haluaisi vaatekomeroon mitään "piilogrammaria". Siis rahisevaa
 kiekkomittaria.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se vanha kiekkomittari ei mitään ääntä pidä,korva tulpat Thumb Mulla ainakin pyörii hiljaa ja nätisti :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.01.2013     kello on 13:38 ---Mulla oli Knausissa mittari, muistaakseni se luettiin alueella kerran 3,5 vuoden aikana. Auton kanssa ollut hiljaisempaa, koskaan ei ole kysytty niin en ole mittaria ryhtynyt hommaamaankaan. Osasyy on siinä, että paikan, jossa se ei ole tiellä ja on helposti luettavissa, löytäminen on vaikeaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jostainhan se sähvö tulee sisään. (vaatekaapista?) Kyllä sinne tämmöinen kotelo mahtuu!

http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/Sahko/Kiintea-asennus/Asennuskehys-esimerkiksi-vikavirtasuojakytkinta-varten-44798/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View