Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ärsytyskynnys

<< < (12/19) > >>

Ipsu:
^ Ja kaiken huippuna kolme-tai jopa neljäosaiset.. Isän naapurissa asui rouva, jonka sukunimi oli Huhta-aho-Jylhä..
Tai kun etunimikin on kaksi osainen mm. Heini-Marjukka Pääkkö-Mäkelä..

Ai kauheeta, kohta alkaa ärsyttää kun näitä ärsyttävia juttuja on niin paljon mitkä itseä ärsyttää  ;D

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.01.2013     kello on 12:23 ---Yksi ärsyttävä on myös itsetuntoaan pönkittävät ja tärkeyttään korostavat akat, joilla on kaksi sukunimeä.  ...Helena Hyöppinen-Heiskanen...  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Marjatta Heijari-Jortikka

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 15.01.2013     kello on 12:27 ---Ai kauheeta, kohta alkaa ärsyttää kun näitä ärsyttävia juttuja on niin paljon mitkä itseä ärsyttää  ;D

--- Lainaus päättyy ---

;D

Olen koettanut vain nopeasti oikolukea etten itse innostu aiheesta.  ;D ;D

Mulla kun on orggi aukeaa aina tuoreimmilla niin väkisin näkee.

No niin nythän se iski itsellenikin tämä ketju ahdistamaan, tänään ärsyttää se että olen laittanut vaihtotarjouksen henkilöautosta kymmenelle eri liikkeelle sähköpostitse ja vasta kolme on vastannut...ei kai tässä nyt sitten kiire pitäisi olla mutta ärsyttää.   :(

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 15.01.2013     kello on 12:31 ---Marjatta Heijari-Jortikka

--- Lainaus päättyy ---

Aikoinaan kun tämä kaksi osainen tuli "muotiin". Työpaikan juoksutyttö muutti sukunimensä heti kaksi osaiseksi. Kaveri soitti hänelle, tyttö vastasi uudella sukunimellään. Anteeksi kuka... Muutaman kerran jälkeen kaveri sanoi:  Päätä jo ...tana kumpi siellä on.  ;D

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 15.01.2013     kello on 12:31 ---Marjatta Heijari-Jortikka

--- Lainaus päättyy ---
Joo mute..noi kyl tosiaan ärrrsyttää..Matkiks el ku olin ja joutus tosipal kirjottamaan nimiä..voi luoja! mitä nimihirwiöit ihmiset ovatkaan itselleen ottaneet..ei riittäny osoiteviivat.. Tyyliin; Marja-Liisa Lehtinen-kumpulainen osoite: Pokamiehenpolku ...(nimi siis täysin keksitty  ::) )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View