Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ärsytyskynnys
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 15.01.2013 kello on 08:45 --- Entäs tori-ilmoitukset: Myydään perua ja muikkua !!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Noi kuuluukin torille.
Hymer-MB:
Mua ärsyttää noissa sp-osoitteissa mielestäni aivan turha pisteiden käyttö, olen kysellyt nörteiltä niiden merkitystä, en ole saanut järjellistä vastausta. Esim. joulu.pukki@......., miksei joulupukki@......, kun kuitenkin kyseessä on yhdyssana, eikä kaipaa mitään välipisteitä. Älköön kukaan väittäkö. että se selkiyttää, kun se vain hämmentää ja sotkee.
Viimeksi törmäsin tähän eilen radiossa, joku Tarja Närhin musiikkiohjelma ja sen sp-osoite (yhdyssana ja piste tungettu väliin).
Voi ittu kuitennii.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.01.2013 kello on 21:43 --- Muuten asiasta toiseen! Vieläkö on Suomi24 sähköposti osoitteessa varoitus viruksesta,en pääse sinne,heti tulee teksti,sivusto ei ole turvallinen,älä avaa!!! Sorry! tuli väärään osioon !!!
--- Lainaus päättyy ---
Ja Sipulle kans vinkkinä et hankkikaa joku muu posti, esim. gmail.com. On toiminut mulla ainakin jo vuosia ilman ongelmia. :)
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.01.2013 kello on 22:18 ---sanos muuta
itsekkin samaa ihmettelen
vaikka samaista myytävää saiskin kaupasta -50%
ps. ja tarkotan tällä sitten noita kommentteja
naamakirjankirpiksi ltä
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mä ainakin tunnustan huomauttaneeni joskus hinnasta. Viimeksi neuvoin vaan nätisti googlettamaan ja miettimään onko hinta kohdallaan. (Myi 8€:n tyynyä hintaan 20€. Pudotti hinnan 10€ ja heti meni kaupaksi)
Mun mielestä asiallinen huomautus on ihan ok, sillä aina ei myyjällä ole mitään käsitystä tuotteen hinnasta/arvosta.
Joku myi just useamman vuoden vanhaa naulakko 80€:n hintaa kun samanlainen uusi maksaa 49,90€. Muistanpa sellasenkin kun joku myi jotain Arabian juttua ihan muutamalla eurolla kun niitä yleensä myytiin yli 100€:n hintaan ja sillonkin huomautettiin et älä nyt vaan noin halvalla myy.
Mutta juu, muakin ärsyttää ne ASIATTOMAT kommentit noilla naamakirppiksillä. Samoin kun se et jos ei ekassa kommentissaan huomaa varata tuotetta ja kyselee vaan lisätietoja niin ihan varmana sen joku varaa ja ostaa nenän edestä..
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Hymer-MB - 15.01.2013 kello on 11:16 ---Mua ärsyttää noissa sp-osoitteissa mielestäni aivan turha pisteiden käyttö, olen kysellyt nörteiltä niiden merkitystä, en ole saanut järjellistä vastausta. Esim. joulu.pukki@......., miksei joulupukki@......, kun kuitenkin kyseessä on yhdyssana, eikä kaipaa mitään välipisteitä. Älköön kukaan väittäkö. että se selkiyttää, kun se vain hämmentää ja sotkee.
Viimeksi törmäsin tähän eilen radiossa, joku Tarja Närhin musiikkiohjelma ja sen sp-osoite (yhdyssana ja piste tungettu väliin).
Voi ittu kuitennii.
--- Lainaus päättyy ---
Nuissa ongelma on usein se, että se yhdys.sana ilman pilkku, pistettä. tai muuta on jo varattu
Turhan Höpöttäjä:
Yksi ärsyttävä on myös itsetuntoaan pönkittävät ja tärkeyttään korostavat akat, joilla on kaksi sukunimeä. ...Helena Hyöppinen-Heiskanen... ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta