Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kysymys ATK-laitetoimittajasta

<< < (2/4) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.01.2013     kello on 19:48 ---Fenixin listaan lisäisin vielä http://www.mikromaja.fi/ ja http://www.cruzbroker.fi/

Ps. Tuo Mafia ei ollut vuosituhannen alussa kovinkaan suositeltu paikka, olisiko sittemmin parantanut?

--- Lainaus päättyy ---

-90 luvun puolen jälkeen ostin tuolta komponentit ensimmäisiin koneisiin mitä kasasin. Aina ei kokoonpano ollut paras mahdollinen, tai se mihin pyrittiin. Asiointi ja komponenttien vaihto toisaalta onnistui hyvin. Silloin sai vaikutelman, että muutama nuori oli aloittanut kaupan ja se kasvoi nopeasti.
Jossain vaiheessa toiminta loppui, en tiedä loppuiko kokonaan, mutta liike suljettiin ja aloitti toimintansa uudestaan jossain vaiheessa.

Ennen sulkemista lopetin itse sen käyttämisen ja käytin muita toimittajia. Tuosta on tosiaan niin pitkä aika, ettei mielestäni enää kannata sen aikaisia toimintaongelmia ihmetellä, mutta jos ne jatkuvat...

Harkitse tai pyydä ainakin tarjous KEViltä. ( mahdollinen jälkimarkkinointi lähellä myös iltaisin ja viikonloppuisin)

K.E.V:
Edellisen mikromajan konkkapesästä ostin kauheanmäärän romua:) He putsas pöydän laskuista ja jatkoivat eri osoitteessa (Samalla Julkinimellä), senjälkeen en ole siellä asioinut. Cruzilla on paljon kaikenlaista tavaraa , siellä kuljin vanhassa osoitteessa (Malminkartanontie1) keräämässä kaikkea kiwaa romupöydältä.
Nuo komponentithan on pitkälti määrättyjen valmistajien tekemiä, esim emot , muistit, kowot, prossut. Sitten hintaa tiputellaan sardiinipurkkipelle istä tehdyillä koteloilla. Surkeilla virtalähteillä jne. Saadaan hintaeroa aikaan. Annetaan Simasuun ostaa sieltä mistä tykkää.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.01.2013     kello on 21:58 ---Sitten hintaa tiputellaan sardiinipurkkipelle istä tehdyillä koteloilla. Surkeilla virtalähteillä jne. Saadaan hintaeroa aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen suosinut Antecin Sonata runkoja, ovat hintalaatusuhteelta an hyviä. Virtalähteissä olen suosinut Nexusta, niissäkin on hyvä hintalaatusuhde.

K.E.V:
Noita minäkin, on tuossa kotona vieressäkin Antec. Viime viikolla kasasin yhden neliydinkivellä Sonata III koppaan.
Edit: Moni vain pelästyy kun koppa maksaa "melkein saman" kuin koko kone "Körttisen peeceepajassa"  8)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/2227/rrrm/Antec-Sonata-III-500-ATX-kotelo-500W-ATX12V-v-2-0

ose:
Markettimikroon ei mielestäni kannata sekaantua. Ostin 3 v sitten cittarista pöytäkoneen. Normaalia tornia matalampi kotelo, Fujitsu Siemens. Athlon 84 x2 2,69 GHz, 4 Gt RAM, 64 bit.
Ensin meni kovo, takuuajan jälkeen, tietty, vaihdoin uuden. Samalla käyttis vaihtui vistasta (hänen maine ei silloin ollut vielä kasvanut, oli ihan uusinta uutta) seiskaan.
Meni muutma kk ja virtalähde sammui, ostin uuden, sitten taas vähän aikaa ja meni emo. Sitten vaihtui kotelo vanhaan torniin kun täyskokoinen emo ei sopinut markettikuoriin. Askartelua on piisannut, aluperäisestä on jäljellä prossu, muistit, hiiri ja näytönohjain. Vähemmällä työllä olisin tehnyt perinteisesti ihan itse ja säästänyt sen 399 jonka maksoin FS.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View