Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Käyttöjärjestelmistä
99:
Itse käytän pääsääntöisesti Linuxia koska siten saan kaikki perheen koneet ja puhelimet integroitua toisiinsa, ja tämä ei ole mahdollista Windowsilla (esim. windows ei integroidu digiboxiini). Kaupanpäälle ylläpitotoimet ovat tippuneet murto-osaan.
K.E.V:
Ahaa, mun symbian puhelin , win käyttikset ja telkkari + digiboksi kyllä viestii keskenään. Varmaanni laitevalinnasta kiinni 8) Vieläpä Tangent nettiradioikin sekoaa samaan. Siellä voi ? olla linukka?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.01.2013 kello on 10:17 ---Ahaa, mun symbian puhelin , win käyttikset ja telkkari + digiboksi kyllä viestii keskenään.Varmaanni laitevalinnasta kiinni 8) Vieläpä Tangent nettiradioikin sekoaa samaan. Siellä voi ? olla linukka?
--- Lainaus päättyy ---
Mikä digiboxi sinulla on, ja miten olet saaunut sen integroitua tietokoneisiin? Onko pelkkä nauhoitusten katselua vai pystyykö muuhunkin?
Entä tuo symppari? Itse en ole löytänyt siihen mitään toimivaa palikaa jolla sen saisi keskustelemaan kunnolla tuon digboxin kanssa, ainoa millä toimii on web sivujen kautta.
K.E.V:
Wintöxtöxpönttö
Winläppäri
Elisa Viihde
Nokia 808
Philips led tv
Noi juttelee verkonkautta keskenään.
Tuon elluviihteen tallennuksia nyt pystyy streamaamaan tunnuksilla verkon yli muutenkin.
Mutta vaikkapa valokuvia katselee telkkareilta verkonkautta mieluimmin kuin pc:n ääressä
DLNA jaolla muutakin mediaa.
Ei tuon ihmeempiä
99:
Elisa viihde ei toimi täällä korvessa :(
Lisäksi siitä puuttuu pari haluamaani ominaisutta, mm. Automaattinen mainosten ohitus, mikä on mainio ominaisuus. Varsinkin kun siihen on tottunut ;)
Valokuvat mulla tallentuu tuonne digiboxiin, josta niitä on helppo katsella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta