Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Puoliperä-asuntovaunu

<< < (12/16) > >>

migel:
Minusta tuo Foortti vetopelinä on ruma ja mauton tuossa yhdistelmässä kylläkin erikoinen!

En tiedä mistä johtuu mutta nuo Fordit eivät ole ikinä sytyttäneet minua muotokielellään.

Tietty varmaan Chevrolet-miehenä katsoo hieman puolueellisestikin mutta kun olen meinannut ostaa esim fordin econoline vania niin se on vaan jotenkin tökkinyt.
Sama Dodgen maxivanit on ollut mielessä mutta ohjaamo ei puhuttele ja vaikkakin välillä on väsähtänyt chevynkin muotoihin,niin sitten ne kuitenkin ovat vetäneet pidemmän korren.

Jaa mutta jos joku muistaa vanhan Ford Transitin paripyörillä ja korotetulla katolla niin sellainen on hieno paitsi ohjaamostaan joka on mallia pietari.

Mutta osaan kuvitella sen pikkupojan onnea joka ja jonka isä ostaisi carting-harrastukseen moisen pelin. Vaimoa vaan kävisi sääliksi hänen hävetessään kyydissä! :D

Chevyt vaan on ne mun juttu Thumb Thumb Thumb  t migel

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.04.2013     kello on 15:06 ---Auton takana koukun päässä oleva vetoaisaperävaunu on aivan eri asia.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti. Matkaan lähdetään täydellä kuormalla ja kun veturi on jossain vaiheessa tyhjä, niin sitten ihmetellään, että miten se täysi perävaunu nyt noin alkoi vikuroida ja vei kaiken metsään....   >:(

norlet:
En minäkään nyt tuohon veturin merkkiin ihan sata syttynyt mut yleensä yhdistelmään. Itselläkin on ollut noita GM vaneja Thumb aina ja katselin aikanaan jenkeistä chevyjen päälle laitettuja puolikkaita silloin into syntyi kyseisiin yhdistelmiin. Vaikka kaikilla ajetaan, kaikkia korjataan mut kun ei oo muuhun varaa ni chevyllä on liikuttava  :'( :'(

arska100:
Tuossa olis kunnon puoliperävaunu. ;)

Haapaniemen Paroni:
Komia ois yhdistelmä :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View