rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Helsingin Caravan messut 2013: 18.01.2013 - 20.01.2013

Kirjoittaja Aihe: Helsingin Caravan messut 2013  (Luettu 7978 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Helsingin Caravan messut 2013
« Vastaus #15 : 20.01.2013 kello on 10:05 »
Emännän kanssa meinattiin aamulla mennä ja illalla pois. Junakyyti 280 euroa, pitäkööt, VR kyytinsä ja muut messunsa.  ::)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 20.01.2013 kello on 10:55 »
Emännän kanssa meinattiin aamulla mennä ja illalla pois. Junakyyti 280 euroa, pitäkööt, VR kyytinsä ja muut messunsa.  ::)

No ei ole rahalle katetta. Jos olisi aikanaan alennusliput ehtinyt, niin voinut olla melko halapa.

Mulla ei messuilla tule kuin paha mieli, kun sopivaa autoa ei kuitenkaan löydy. Ja jos löytyy, niin saattaa tulla helevetin kalliiksi. Ja paha mieli, jos tulisi tehtyä turhat kaupat ,kun nykyinen on tuunattu jo melkein mieleiseksi.  >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #17 : 20.01.2013 kello on 11:03 »

Mulla ei messuilla tule kuin paha mieli, kun sopivaa autoa ei kuitenkaan löydy. Ja jos löytyy, niin saattaa tulla helevetin kalliiksi. Ja paha mieli, jos tulisi tehtyä turhat kaupat ,kun nykyinen on tuunattu jo melkein mieleiseksi.  >:(

Jos meikäläinen vielä joskus uuden (vanhan) kulkimen hankkii, siinä on määrätyt asiat oltava kohdallaan. Intekroitu, paino yli 3,5t, taka veto, nestekiertoinen lämmitys, takatalli, isot eristetyt ja lämmitetyt vesi ja jätevesi säiliöt, kaksin kertaiset ohjaamon lasit, ja kunnollinen lämpöeristys. Sen jälkeen muita asioita olisi mukava itse puuhastella.   :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:04
« Vastaus #18 : 20.01.2013 kello on 11:06 »
Joo, kumman negatiivisesti messuista kirjoitellaan - ihan kuin asenne olisi jollain tavalla valmiiksi "katkera"  ::)

Ihan hyviä juttuja tuli osastoilla, niin esittelijöiden sekä tuttujen ja tuntemattomien messukävijöiden kanssa. Sama asenne tosin osalla - ääneen arvostellaan uusia pelejä, ihan kuin "ammattilaisen mielipiteitä" olisi jaossa (vaiko kateutta) - välillä tulee kommentoitua takaisin kun samassa pömpelissä ollaan  :laugh:

Mulla ollu vähän vaihto mielessä kun "kaikki valmista jo" - pitäs päästä varustelemaan  :P

EDIT: Niin, ja Matka-puolella oli mukava vierailla kielillä soperrella; kaikki nippelitietoa tuli poimittu mm. fillarireiteista, kulttuuri- ja museopaikoista + karttoja ja esitteitä kerättyä..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #19 : 20.01.2013 kello on 13:40 »
EDIT: Niin, ja Matka-puolella oli mukava vierailla kielillä soperrella; kaikki nippelitietoa tuli poimittu mm. fillarireiteista, kulttuuri- ja museopaikoista + karttoja ja esitteitä kerättyä..

Tämä olisi kyllä kiinnostanut, mutta tyydyn edustajan keräämiin esitteisiin.  :)

Varmaan olisi saanut tuunausideoitakin, mutta täältä kauempaa ei jaksa startata sellaisten takia. Mulle parhaat caravanmessut on reissussa isoilla leirintäalueilla.  :D