Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (7/39) > >>

Aakku:
Minä haluaisin matkustaa joka maahan, mutta en välttämättä omalla autolla.
Mitkä on sellaisia maita, johon ei kannattaisi mennä tällaisella pienellä kokemuksella?

Tällä hetkellä olen ymmärtäny hankaliksi maiksi ainakin Venäjän, Valkovenäjän, Romanian ja Albanian. Onko muita Euroopan liepeillä?

Pekka:
Kaikki käy mutta Thaimaa, Venäjä, ja  Israel on kyllä listalla viimeisenä.

Ykkös suosikki on Saksa ollut jo vuosia. Paras matkailumaa Euroopassa. Taas on matkat jo varattu ensi kesäksi.

kimi:
Saksan ainoa hyvä puoli on minusta, että sieltä pääsee kohtalaisen nopeasti pois jos sinne on joutunut. Ei vaan natsaa saksalaisen ja minun ajatusmaailmat.

Pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  5.01.2013     kello on 22:37 ---Saksan ainoa hyvä puoli on minusta, että sieltä pääsee kohtalaisen nopeasti pois jos sinne on joutunut. Ei vaan natsaa saksalaisen ja minun ajatusmaailmat.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, en ole kyllä koskaan joutunut minnekkään.
Hyvät tiet mahdollistavat nopean matkailun jos nyt lomalla jonnekkin muka kiire olis. Kielitaito tasoittaa kummasti olemista joka paikassa. :)

Fenix:
En tiedä onko varsinaisesti maata minne en menisi missään oloissa, mutta mielelläni kyllä välttelen Israelia, kaikkia islaminuskoisia maita ja pohjois-amerikan yhdysvaltoja. Samoin toki erinäiset kriisipesäkkeet, mutta taitavat melkeen kaikki olla jo tuossa edellämainituissa. Etelä-amerikassakin voi matkailla, kun ei mene huumekartellien hallinnoimille seuduille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View