Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 5.01.2013 kello on 20:59 ---Tähän voisin sanoa liikennekokemuksen perusteella että Puola,.....
--- Lainaus päättyy ---
Kun siellä käy tarpeeksi usein, niin tuohonkin tottuu. Vai olisikohan ne rauhoittuneet!!
Turhan Höpöttäjä:
Onhan siellä Puolassa ne "parhaat" Saksalaisten aikaan saamat "nähtävyydet". :)
RR:
Olen Floridassa kahdesti käynyt ja vaikka siinä maassa uutisetkin pitää kattoa vähän suodattimella ja vaikka niiden politikoinnista voi olla montaa mieltä, niin minä kyllä pidän paikasta. Lähinnä ilmaston takia, mutta se tavallinen elämä on jollain tavalla rennompaa ja yksinkertaisempaa kuin täällä.
Vaikea sitä on kuvailla mutta semmonen kyräily ja kateellisuus tuntuu puuttuvan.
Hyvä esimerkki on se kun Miami Beachilla koditon käveli kadunvarteen pysäköidyn Ferrari Enzon ohi. Ei tarvinut auton omistajan pelätä oman autonsa puolesta.
Vastaavana esimerkkinä kotosuomesta minä toteutin pitkäaikaisen haaveni tossa juuri ennen joulua ja ostin itselleni 928 porschen. vm -79. Yli puolet niistä ihmisistä (sukulaisia ym tuttuja) jotka ovat kuulleet hankinnastani ovat suhtautuneet siihen negatiivisesti. Auton hankintahinta on kuitenkin todella edullinen ja tavoitteena on se kohtuuhintaan liikenteeseenkin saattaa. Silti se tuntuu olevan muilta pois.
Jushi69:
Pelkosenniemi... 8)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 5.01.2013 kello on 22:07 ---Pelkosenniemi... 8)
--- Lainaus päättyy ---
Pelkosenniemi Vuostimo ja siellä Kuukiuru, päinvastoin, hyvä paikka. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta