Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (25/39) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.01.2013     kello on 18:08 ---Mutta ei kai karavaanimatkailu ole masokismin sivumuoto  ???

Itse kun aamusella katoan Viking Xpressistä Tallinnan satamasta ja saavun illemmalla Puolan puolelle.
Matkaa on taitettu vaunu perässä ~730km. Edellisenä iltana vielä Helsinginpäässä mennyt aavistuksen myöhäiseen.
Ei todellakaan tee mieli mihinkään Suwalki:n TIR-parkkiin, vaan ajan 15km sivuun ja menen Wigryn luostarille Campingin rauhaan.
Ehtii luostarin kellariin syömään, ehkä 2 olberia kaataa kitusiin, käväisee suihkussa ja sitten kuuluukin vieno moottorisahan ääni styroksikopista  8)

Samoin vaikkapa viimevuonna(kin) lähdimme aamusella Rostockista ja illemmalla tulimme Itävallan Wattensissa Campingille.
930km repäisty koppiperässä. Ei paljon huoltamon piha tule mieleen.
Kauniissa vuoristomaisemassa joko valmistelee vähän evästä itse, tai menee campingin kapakkiin eväälle.

Taikka Ruotsin kuuluisimman ryöstörysän (Brahe linna) Gränna. En sinne mene en edes aseella uhaten. Ajan samalla kohtaa olevalle Getingaryds campingille. Nukun hyvin , eikä tartte skagaa mitään:)
Jotenkin tuntuu että tuo masokismi on joillain mielessä piilevänä kun ehdointahdoin täytyy muut muodot valita.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Mulle ei oikein auennut, jotta kumpi noista oli sitä masokismia?
Tuo yöpyminen riskialttiissa paikassa, vai ylenpalttinen ajomatka? Itse saan sen verran ajaa työaikanakin, ettei oiken nappaa nuo pitkät matkat. Mun loma alkaa kotiovelta.

K.E.V:
Yöpyminen missä sattuu  ;D
Tuo ylenpalttinen on "siirtymätaipaleita.
Vaikkapa tuonne schlosscampingille oli "pakko ehtiä" , jotta ehti Kreikan laivalle.
Pitkää ajomatkaa ei kannata viime tippaan jättää, ettei jää kyydistä vaikkapa jonkin syyn takia. Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.01.2013     kello on 18:35 --- :o

Sulla lienee mun kantapaikasta parempaa tietoa? Tuo huoltsikan piha on vaikuttanut aika rauhalliselta niinä 3-4 kertana, kun olen siellä yöpynyt.

--- Lainaus päättyy ---
Ei tartte "taaskaan kuin avaa meän lehden sivu"  ::)
ps. Tuo on Ruotsin tunnetuin rosvorysä sen Göteborgin alapuolella olevan kanssa.

Alan:
^

Enpä ollut lukenut.  8)

Mutten aikaisemminkaan kuullut, että tuolla on sattunut. No taitaa olla niin, että Finnlines on halvempi kuin Ruottin läpiajo kaikkine kuluineen + vakuutuksen omavastuu ja kaikki lisäharmit.

Vaan varautua pitää, siitä on jo keskusteltukin, että ei tässä... vaikka yöpyisi alueilla on auto päivällä monestikin yksin parkissa jossakin.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.01.2013     kello on 19:47 ---
 ettei oiken nappaa nuo pitkät matkat. Mun loma alkaa kotiovelta.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Kyllä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View