Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (24/39) > >>

K.E.V:
Mutta ei kai karavaanimatkailu ole masokismin sivumuoto  ???

Itse kun aamusella katoan Viking Xpressistä Tallinnan satamasta ja saavun illemmalla Puolan puolelle.
Matkaa on taitettu vaunu perässä ~730km. Edellisenä iltana vielä Helsinginpäässä mennyt aavistuksen myöhäiseen.
Ei todellakaan tee mieli mihinkään Suwalki:n TIR-parkkiin, vaan ajan 15km sivuun ja menen Wigryn luostarille Campingin rauhaan.
Ehtii luostarin kellariin syömään, ehkä 2 olberia kaataa kitusiin, käväisee suihkussa ja sitten kuuluukin vieno moottorisahan ääni styroksikopista  8)

Samoin vaikkapa viimevuonna(kin) lähdimme aamusella Rostockista ja illemmalla tulimme Itävallan Wattensissa Campingille.
930km repäisty koppiperässä. Ei paljon huoltamon piha tule mieleen.
Kauniissa vuoristomaisemassa joko valmistelee vähän evästä itse, tai menee campingin kapakkiin eväälle.

Taikka Ruotsin kuuluisimman ryöstörysän (Brahe linna) Gränna. En sinne mene en edes aseella uhaten. Ajan samalla kohtaa olevalle Getingaryds campingille. Nukun hyvin , eikä tartte skagaa mitään:)
Jotenkin tuntuu että tuo masokismi on joillain mielessä piilevänä kun ehdointahdoin täytyy muut muodot valita.  :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 10.01.2013     kello on 14:24 ---Moni tätä tuntuu pelkäävän, niin että tietääkö joku moisen nukutus tapauksen, että voisi haastatella?

Aika kova homma olis injektioruiskulla tuupata 16 ämpärillistä nestettä vaunun lattialle, huomaamatta. Vai oliko tuossa esimerkissä laskuvirhe. ;)

--- Lainaus päättyy ---

tuo pullollinen riittää mainiosti, ei tartte 16 ämpärillistä..

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.01.2013     kello on 18:08 ---Taikka Ruotsin kuuluisimman ryöstörysän (Brahe linna) Gränna. En sinne mene en edes aseella uhaten. Ajan samalla kohtaa olevalle Getingaryds campingille. Nukun hyvin , eikä tartte skagaa mitään:)

--- Lainaus päättyy ---

:o

Sulla lienee mun kantapaikasta parempaa tietoa? Tuo huoltsikan piha on vaikuttanut aika rauhalliselta niinä 3-4 kertana, kun olen siellä yöpynyt.

sipu:
no nyt alan epäilemään
omaa kuuloani  :-[
että ne rosmot olis kaasuttanut sen
varastamansa kodin koiran
jos kerran se on mahdotonta  ::)
no pitää haastatella uudelleen uhria
tai jotain tuosta asiasta tietävää
et miten sen koiran olikaan käynyt  ??? ??? ???
eli noi kaasutus jutut ovat urpaanilegendaa vaan
ymmärsinkö mä nyt edes selvää kirjotusta 
vai onko kuitenkin rosmoilla aine
jota käyttävät ,kun rosvoavat vaiattomia ihmisiä ???

"Masi":
Pikkasen eteenpäin granåsta mantorpin moottori radan liittymään ja siellä kun seuraa asutovaunun kuvia tai raviradan merkkejä saapuu östgötacampins liikeen luo, jolla on hyvä stellplatz niin autoille kuin vaunuille sähköllä, suihkulla,wc ja huoltopisteellä.

http://www.ostcamp.se/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View