Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kaikki on mahdollista.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 5.01.2013 kello on 10:00 ---Karavaanareille on kaikki mahdollista. Jos aikaa on, voi lähteä reissaamaan matkailuautolla Amerikan preerioille, voi ajella Uralin liepeille tutustumaan sukulaiskansojen elämään, talvehtia Espanjan tai Marokon leirintäalueilla, voi kierrellä oman mielensä mukaan ympäri Eurooppaa.
Näin kirjoittaa Caravan lehden päättoimittaja.
Toesaalta minun mielestä pelkkä aika ei riitä, pittää olla rahhoo.
Ollaan kahen kerroksen väkeä, joka päätoimittajalla on taas päässyt pahasti unohtumaan. :)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minusta P. Heinonen edustaa hyvin lehtensä keskivertolukijaa, joka käyttää vapaa-aikaansa hankkimallaan matkailuvälineellä matkustamiseen koti- ja naapurimaissa. Eli kertyneillä vapaillaan/lomillaan reissaa ihan omin rahoin Thumb
Kulut ulkomaan tai kotimaan reissuilla ei ihmeemmin poikkea per km tai pvä - ja mikäli on uskominen tutkimuksiin päivittäisestä rahan käytöstä, ei mahd. laivapaikka ulkomaille ole iso lovi budjetissa 8) Noihin, lukuihin nähden me ollaan aika "Pirkka-matkailijoita" :laugh:
Jos on varaa hommata matkaverme, ja rahkeita ylläpitää sitä, on perin outoa, että ei olisi varaa käyttää sitä (karavaanailuun) - onko hankinta ollut sittenkään järkevä :-X Perushenkilöautolla liikkuu paljon halvemmalla Thumb
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 5.01.2013 kello on 14:42 ---Jos taas lehti olisi täysin minun makuuni niin siinä ei olisikaan muita kuin vain matkailuautojen ja -vaunujen testejä, alkaen-hintaluokasta aina sinne ökyluokkaan ja ehdottomasti sitten jos ulkomaille mennään jotain juttua tekemään niin sitten käydään testaamassa paikalliset matkailuautot kuin myös vaunutkin.
Mutta minä nyt en taida ollakkaan tavallinen karavaanari.
--- Lainaus päättyy ---
Minä toivoisin lisää Silmuskan laisia kirjoittajia - ymmärtääkseni niillä kirjoituspalkkioill a ei moneen museoon pääse per reissu :laugh:
Fenix:
No onhan sitä muissakin harrastelehdissä juttuja, jotka ovat 99,99% sen lukijakunnasta todellisuudessa täysin höpö höpöä. Esimerkkinä vaikkapa autolehtien jutut Ferrareista yms turhakkeista.
Silti niitä vaan luetaan. Joko mielenkiinnosta tekniikkan tai autoiluun ylipäänsä. Miksei siis caravan lehdessä olisi juttuja, jotka on vain rikkaille pröystäilijöille ja me parsaukiset sitten luemme niitä, joko mielenkiinnosta kohteeseen tai reissaamiseen ylipäänsä. :D
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 5.01.2013 kello on 15:09 ---Minä toivoisin lisää Silmuskan laisia kirjoittajia - ymmärtääkseni niillä kirjoituspalkkioill a ei moneen museoon pääse per reissu :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Silmuska on kyllä loistava matkajuttujen tekijä. Oikein kun intoutuu tunnelmoimaan niin ehkä vähän vähempikin riittäisi, mutta parasta antia lehdessä kuitenkin ja juttujen kuvitus on mahtava. Sitä oon välillä miettinyt että eikö matkajuttujen kirjoittajilla koskaan satu huonoja päiviä. Meille on niitäkin joskus osunut kohdalle, eikä aina tarvi edes lähteä reissuun :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 5.01.2013 kello on 16:06 ---Silmuska on kyllä loistava matkajuttujen tekijä.
--- Lainaus päättyy ---
Oikein piti ruveta miettimään ketä Silmuskalla mahdetaan tarkoittaa, no, eipä tullut mieleen niin piti ottaa lehti esiin ja tarkistaa....juu, ei ole tullut luettua hänen juttujaan laisinkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta