Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Kaikki on mahdollista.

<< < (4/7) > >>

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.01.2013     kello on 13:20 ---Kyllä ne osallistujat maksavat matkansa tasan itte. Ei liitto niitä kustanna.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitin tuota testimatkaa ja tuskinpa päätoimittaja sitä itse maksaa!  :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  5.01.2013     kello on 13:19 ---Jos kysyit Sipu multa ja tuossa avattaressa olevaa kinneriä, niin on se mun ja rouva emännän ihan yhteinen ilo (ja erillisvuoteilla  :D )

--- Lainaus päättyy ---

mä tarkotin sen kalajärven alueen kuvaa
jossa oli myös tuon sinun autosi näkönen kuva
siinä esittely jutskas, jonka sain auki
kun katsoin sitä paikkaa googlesta ... :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.01.2013     kello on 10:51 ---. Eipä haittaa kalliiden kulkineiden testitkään, vaikkeivat minua omakohtaisesti kosketakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän ne varsinaisesti haittaa. Minusta kuitenkin on TYPERÄÄ tehdä huvia... siis testejä, joista ei lukijakunnalle ole mitään hyötyä.

MatsOnni:
^^
Kalajärven kuviin en ole päässyt, aika harvoin tulee käytyä. Vaikka nykyisen (teko)järven alle jääneeltä tanssilavalta kylläkin löysin tämän nykyisen vaimon joskus 17 vuotiaana. Että sikäli melko paljon elämään vaikuttanut paikka  ;)         

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.01.2013     kello on 14:32 ---Minusta kuitenkin on TYPERÄÄ tehdä huvia... siis testejä, joista ei lukijakunnalle ole mitään hyötyä.

--- Lainaus päättyy ---

Jos taas lehti olisi täysin minun makuuni niin siinä ei olisikaan muita kuin vain matkailuautojen ja -vaunujen testejä, alkaen-hintaluokasta aina sinne ökyluokkaan ja ehdottomasti sitten jos ulkomaille mennään jotain juttua tekemään niin sitten käydään testaamassa paikalliset matkailuautot kuin myös vaunutkin.

Mutta minä nyt en taida ollakkaan tavallinen karavaanari.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View