Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Saksaan kesällä Matkailuautolla
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.01.2013 kello on 10:11 ---Täällä "esiintyminen" on kuin uimarannalla olemista - "asuvalinta vapaa" 8) :D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta pakollinen.
LMC-99:
Tuossa etusivulla on tuommoinen caravan-wiki palsta jossa uusimmat winkit..Stellplatz:kin oli ja siitä pieni jutun tynkä.
Miten olisi onko siihen mahdollista laittaa kenties linkkiä missä semmoiset paikat sijaitsevat?
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 29.01.2013 kello on 10:02 ---Terve tuloa ja hyvin sovit porukkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Niin sovitkii! ;D Thumb
Tosta rekisterikilpien peittämisvimmasta olisin kysellyt, miksi sitä tehdään?
Alan:
Eilen sen stellplatz -tekstin väkersin huvikseni, kun sivua ei vielä ollut, viittaus vain.
Stellplatzeista on olemassa kokonaisia hakuteoksia, "tiiliskiviä", esimerkiksi ADACin julkaisema löytyy minulta.
http://www.adac.de/produkte/buecher_magazine/camping_caravaning/stellplatz_fuehrer/default.aspx
Teutonien kielellä, mutta symboleista saa selvää, ja olikohan tuohon ihan englanninkieliset merkkien selitykset.
Ei ihan riitä resurssit tuon tiedon siirtämiseen wikiin (eikä riitä tekijänoikeudetkaan), mutta itse koettuja paikkoja saattaa toki suositella.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.01.2013 kello on 12:45 ---Eilen sen stellplatz -tekstin väkersin huvikseni, kun sivua ei vielä ollut, viittaus vain.
Ei ihan riitä resurssit tuon tiedon siirtämiseen wikiin (eikä riitä tekijänoikeudetkaan), mutta itse koettuja paikkoja saattaa toki suositella.
--- Lainaus päättyy ---
Tuokin olisi jo jotain..siis itse koetut pienellä tarinalla ja gps koordinaatiolla tms ,suurin piirtein samoja polkuja kulkee muutkin, niin voisi sieltä ammentaa sitten opasta matkaan..
No pikku hiljaa, pikku hiljaa ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu.. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta