Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Saksaan kesällä Matkailuautolla
kaarina:
Gulps, onko täällä nimimerkkien lisäksi tapana valokuvista tehdä ihmiset ja autot tunnistamattomiksi? En mä taida sittenkään sopia tänne, kun en ikinä jaksa moiseen ryhtyä...Fillareist a piti kyllä sanomani jotain, mutta hävisi ällistyksessä...muu takuin että mukana aina, lukossa ja nykyisin hupun alla, kerran ollaan pilattu maastopyörät suolakylvyllä kolmen ivikon joululomalla saksan ja italian teillä...otimme opiksi, tuli kallis remontti....MUtta kyllä niiden avulla maailma aukeaa ihan toisella tavalla, mikäli pyöräilemisestä tykkää:)
Ja Hollannissa Alsmeerin liepeillä erikoinen ja mielenkiintoinen nähtävyys on maailman suurimmat kukkahuutokaupat. Enpä enää muista monenko jalkapallokentän kokoiset hallit ovat, mutta turistit pääsevät seuramaan koko sirkusta ylhäältä, hallien katon rajaan rakennettujen kävelysiltojen päältä. Aikaisin aamulla, seitsemän aikoihin aikoihin kannattaa mennä, jotta näkee kaiken. Siellä yhdessä auditoriossa raksuttaa kello ja myyjät rullaavat kukkakärryjään ostajien nenän edestä, kenellä uskallus tinkiä pisimpään...sieltä tulee pääosa Suomenkin tuontikukista, ja näkee myös sen, miten huudetut kukkaset pakataan ja lastataan hallin suuaukoilta suoraan lentokoneeseen niitä vieviin rekkoihin...mielenk iintoinen kohde monessa mielessä!
t.Kaarina
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 28.01.2013 kello on 23:44 ---Gulps, onko täällä nimimerkkien lisäksi tapana valokuvista tehdä ihmiset ja autot tunnistamattomiksi? En mä taida sittenkään sopia tänne, kun en ikinä jaksa moiseen ryhtyä...
--- Lainaus päättyy ---
Täällä ei ole pakko jos ei halua, täällä on annettu käyttäjälle vapaus päättää haluaako käyttää omaa nimeään, vai haluaako käyttää nimimerkkiä. Sama pätee kuviinkin, niistä voi sotkea mitä haluaa tai olla sotkematta. On vapaus myös olla laittamatta niitä tänne, ja vapaus laittaa.. Aivan kuten itse katsoo itselleen parhaimmaksi, koska täällä ei pakoteta mihinkään muottiin.
remppa:
Ainakaan en terhiä tunnistanut kun oli rekkari peitetty.... ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 28.01.2013 kello on 23:44 --- En mä taida sittenkään sopia tänne, kun en ikinä jaksa moiseen ryhtyä
--- Lainaus päättyy ---
Terve tuloa ja hyvin sovit porukkaan.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 28.01.2013 kello on 23:44 ---Gulps, onko täällä nimimerkkien lisäksi tapana valokuvista tehdä ihmiset ja autot tunnistamattomiksi? En mä taida sittenkään sopia tänne, kun en ikinä jaksa moiseen ryhtyä..
--- Lainaus päättyy ---
Juu, tere tulemaks - kirjoita vaan, ja paljon Thumb
Kuvia mukaan ihan oman mielen mukaan. Thumb
Täällä "esiintyminen" on kuin uimarannalla olemista - "asuvalinta vapaa" 8) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta