Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
LAIHDUTUSRINKI
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 5.01.2013 kello on 13:25 ---Eikös tuo ole aika hyvä tilanne?En kyllä omaa rasvaprosenttia tiedä,mutta BMI on aivan riittävän suuri :'( :'(.
--- Lainaus päättyy ---
mulla sama jutska
ja luulen
että se ravamittari paukauttais heti pohjat :o
jotta en halua sitä tietääkkään
niin ja paras mittari on peili
jos uskaltaa vaa katsoa
minä en ole niin rohkea
että kuvastimeen katsoisin
vaikka tällä niitä onkin rusaasti
ni olen oppinut kulkemaan
sillee, etten niistä itteettäni nää :)
Arska:
Viime syyskuun ja marraskuun välillä multa lähti 6kg pois pelkällä päivittäisellä liikunnalla,mutta sitten tuo selkä kipeytyi ja sen jälkeen en ole pystynyt lenkillä käymään lainkaan.
Haapaniemen Paroni:
Vaakassa käyty ja maantaina alkaa lenkkeily ja koffin vähentäminen ;) :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 5.01.2013 kello on 14:28 ---Vaakassa käyty ja maantaina alkaa lenkkeily ja koffin vähentäminen ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
peukkuja maanantaille kaikkeen Thumb
Onneva:
Mulla toimii sama systeemi ku Aakulla.
Jaan päivän syömiset 2-3 tunnin väleihin ja "huonot hiilarit" vähiin.
En myöskään karppaa ja lisää rasvoja.
Olen vuosia syönnyt vain "valkoista lihaa" eli lintua ja kalaa. Punaista lihaa en kaipaa enkä myöskään syö. Tämäkin tukee veren kolesteroliarvoja jotka tuppaavat kaikesta ruokavaliosta huolimatta kiipeämään sukuni mukaiselle tasolle.
Olen huomannut, että tiheä syöminen ja pienet valipalat pitävät nälän kurissa ja näin myös ahmimisen. Makean himokin on lähes olematon.
Vaan viikonloppuisin tuppaa mopo keulimaan.. :(
Sulan maan aikana työ pitää mut hyvin liikkeellä, mutta näin talvella menee "istumatyöksi" ja liikuntaa pitäisi saada lisättyä. Aina en ehdi työvuorojen takia viikottaiseen jumppaan ja vesijumppaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta