Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
LAIHDUTUSRINKI
sipu:
kiitos semppauksesta migelli Thumb
ja vippe auttaiskos jokin tuki siihen polveen
minulla olis sellanen oikein tukiliikkeestä ostettu
se vaan on nin hiostava mutta todella tukeva
joskos sitä käyttäisit sen ajan kun liikut
vaikka kaikkia yritin omaan polveen
vaan se liikunta oli aina tuskaa
ja pelkkää konkkaamista/ lenkkaamista vain :'(
joo o:
Kun olin kuntoutuksessa niin kuntohoitajani sanoi että hän pitää ihan huuhaana niiden kalorien laskemisia ym. Mytta sanoi että pitää syödä kaikkia ja kohtuulisesti ja myös kulutaa ne pois ettei pääse kasaantuun.
Eikös ole yksinkertainen ohje?
Toimi ainakin isälläni joka ei koskaan painanut yli 65 kg ja eli 90 vuotiaaksi. (ei onnistu minulta) ;D
migel:
Ite aikoinaa kun asuin Nummenpakalla ja tuli työttömyysjakso,niin kävelin Pakalta Ruissalon Saaroniemeen ja takaisin joka toinen päivä ja painoa tippui 16 kg!
Ja se mikä oli hassuin,niin sitä kävelyretkeä alkoi kaipaamaan välipäivinä.
Ostin kalliit vaelluskengät ja kunnon ulkoiluasun ja siihen aikaan korvanappiradion ja naatiskelin reissusta ja seurasin luontoa!
Matkaa tuli aikas paljon suuntaan ja toiseen muttei se missään tuntunut ku ei ollut työpaineita eikä kiirettä vaan vaan aikaa itelleen!
Ja siitä saa hyvän pohjakunnon,,,,,, mutta kaikki matalasykkeinen liikunta on hyvästä,nuoret saavat repiä niin paljon kuin haluaa,mutta me jo nuoruuden ohittaneet ei kannata liioitella.
Uinti,kellä siihen mahdollisuus on myös hyvä sillä silloin yläkroppa ja ne pienet lihakset saavat kyytiä. Tsemppiä kaikki laihduttajat!
Onneva:
Meillä on duunin järjestämä ja osin sponssaama vesijumppa ja selkäjumppa. Näissä olen syksyn käynnyt. Vesijumpan jatkoon olen kevääksi ilmoittautunut. Luulin, että selkäjumppa oli vain syksyn. Tänään ilokseni kuulin, että ryhmä jatkuu myös kevään ja ilman ennakkoilmoittautum ista.
Jes, sattui hyvin tämän "uuden elämän" aloitukseen :D
Olen tavisperuspötkäle ja aika laiska lähtemään mihinkään ryhmäliikuntaan, mutta nämä ovat olleet niin helppoja, kun kyyti ja tsempparit löytyy duunista.
Onneva:
Lisäystä edelliseen:
Kävin ennen joulua terkkarissa vuotuisessa syynissä. Terveydenhoitaja mittasi ja punnitsi. Yllätys oli, että vuodessa oli uumalta hävinnyt 6 cm vaikka painoa oli tullut 2 kg lisää.
Tämän muutoksen laitan näiden jumpparyhmien tiliin ja tämä varmasti jaksaa kannustaa jatkamaan.
Tsemppiä muillekin!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta