Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
LAIHDUTUSRINKI
ihaa:
No just, sinnehän minä telkkariin läskeineni. ;D
Sen fitness naisvalmentajan käskyttämänä saisin itseni nolatuksi heti ensimmäisellä puoliminuuttisella. .. :laugh:
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.01.2013 kello on 09:27 ---No just, sinnehän minä telkkariin läskeineni. ;D
Sen fitness naisvalmentajan käskyttämänä saisin itseni nolatuksi heti ensimmäisellä puoliminuuttisella. .. :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
No siis ei toi ole mikään telkkarijuttu! Se on nettivalmennus. Siellä on ruokaohjeet jokaviikolle..on yli 20kg pudottajille-10-20kg pudottajille omansa ja alle 10kg pudottajille..on mentaalivalmennusta jos tulee tiukkaa jne..SUOSITTELEN!
Itte alotin 7.1 ja siitä menny nyt yli 4kg ;) (mulla on viikonloput hieman repeillyt ;D..messut ja kaik..)
Valitettavaa, mutta totta on ettei ne läskit lähe jos ei jotain asiaa muuta..ja mitä radikaalimmin muuttaa sitä enemmän läskit lähtee ;)
vippe:
Ja tohon liikumiseen http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288535924332.html
Turhan Höpöttäjä:
Yhäkkin pituus 171cm ja paino 77kg. Vitonen liikaa, joka ei näköjään lähde lumipilateksella. Katsotaan miten kesällä rakennuspilateksell a. ;D
ihaa:
Ai, se Jutan kuva säikäytti heti alkuunsa. ;D
Tässä taitaa jo nähdä harhoja ja eka päivä vasta menossa, aamullakin oli vain kaurapuuroa mustikoilla, töissä kahvin kanssa jo kolme porkkanaa mutusteltu, nälkä kurnii ja kahvitunnilla kaverin possumunkin tuoksu tuli suoraan ytimiin. :(
Tuohon Höpöttäjän painoon kun pääsisi niin hyvä mutta Höpöttäjän pituiseksi ei rahkeet riitä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta