Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (26/57) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 30.01.2013     kello on 23:47 ---tuos on jo motivaatiota kerrassaan  Thumb Thumb Thumb Thumb
nyt unosille ja huomenna uimaan aamusta aikaseen  :)

--- Lainaus päättyy ---
Uiminen on hyvä harraste.Vaimoke pakotti  ;D uimahalliin kun sillä oli se allasjumppa.
No itse vetelin rintauintia 70 minuuttia liki koko ajan.Jostain syystä vasemman käden lihakset ei tykänny rasituksesta niin piti 5 minuuttia hieroa kättä ja hengähtää.Sitten melkein ilman taukoa uin loput..

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013     kello on 23:55 ---Uiminen on hyvä harraste.Vaimoke pakotti  ;D uimahalliin kun sillä oli se allasjumppa.
No itse vetelin rintauintia 70 minuuttia liki koko ajan.Jostain syystä vasemman käden lihakset ei tykänny rasituksesta niin piti 5 minuuttia hieroa kättä ja hengähtää.Sitten melkein ilman taukoa uin loput..

--- Lainaus päättyy ---

vesijumppa on ihanaa
meitinkin ryhmässä on 3 miestä 
uskaltautunut jumppaan mukaan 
ja vesi on hyvä vastus
mä suunittelin
joskos huomenna juoksis vedessä sen 45 min.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 30.01.2013     kello on 23:59 ---vesijumppa on ihanaa
meitinkin ryhmässä on 3 miestä 
uskaltautunut jumppaan mukaan 
ja vesi on hyvä vastus
mä suunittelin
joskos huomenna juoksis vedessä sen 45 min.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin vaimo sanoi samaa.
Aivan mahtavaa jos on löytänyt oman lajin... :)
Siellä sitä kiinteytyy...
Anna mennä Sipu... Thumb

Ja ilman muuta haasta meidät muutkin mukaan... ;D

ihaa:
Kiitti vinkeistä, viime laihdutuksesta on aikaa lähes 20 vuotta joten muistikuvat omasta pudotusvauhdista on hatarat mutta eiköhän tuo tuosta jokunen kilo lähtene kun tavoitepainossa heinäkuussa toivon mukaan kun olen, painoindeksini olisi silloinkin vielä 26.9  :o

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.01.2013     kello on 06:05 ---Kiitti vinkeistä, viime laihdutuksesta on aikaa lähes 20 vuotta joten muistikuvat omasta pudotusvauhdista on hatarat mutta eiköhän tuo tuosta jokunen kilo lähtene kun tavoitepainossa heinäkuussa toivon mukaan kun olen, painoindeksini olisi silloinkin vielä 26.9  :o

--- Lainaus päättyy ---
Liity tähän ..alkaa 11.2 http://www.fitfarm.fi/home;jsessionid=62F20064A7B582045839F9B5268EE3F1
Ja on mahdollisuus sen 1 kilo/viikko laihtua vaikka vaan pienellä liikunnan lisäyksellä ;) (kokemusta on) Ja sitä ennen voit treenata tällä http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4  (on miehille ja naisille omat ruokavaliot  )Ja tosiaan tällä laihtuu..ilman nälkää ;) (ja usko pois niin mieliteotkin haihtuu nopeaa :)
Ja voit siis jo olla varma voittaja  Thumb Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View