Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Mitä tänään hajos?
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 3.01.2013 kello on 13:12 ---Mulla olis kans kaks Dellin d430 kannettavaa, jossa molemmissa on tätä lämpö ongelmaa. Molemmista olen putsannut tuulettimen ja laittanut jopa uudet tahnat prosessorille, mutta silti käyvät vaan liikaa kuumina. Ilmeisesti tyyppivika näissä koneissa :(
--- Lainaus päättyy ---
oletko irroittanut tuulettimen ja puhdistanut sen jäähdytys -siilin ja puhalyimen välistä sen huovan mikä on muodostunut pölystä?
Fenix:
Tuppaa nykyään olemaan liian pienet nuo ilman kulkuaukotkin monessa läppärissä. Vähänkään kun pitelee sylissä, sohvalla tms "haastavammalla" alustalla, niin kuumenevat niin, että joko menee suojat päälle tai alkaa näytönohjain tms pykimään.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 3.01.2013 kello on 13:17 ---oletko irroittanut tuulettimen ja puhdistanut sen jäähdytys -siilin ja puhalyimen välistä sen huovan mikä on muodostunut pölystä?
--- Lainaus päättyy ---
Joo olen putsannut. Netistä kun tutkii niin tuntuu tosiaan olevan tyyppivika koneessa. Yritetty tehdä koneesta liian hiljainen, ja tuuletin pyörii liian hiljaa. Pitäisi jotenkin saada manuaalisesti tuohon tuulettimeen lisää vauhtia :) Muuten todella mukava pieni kone olis...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta