Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Mitä tänään hajos?
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.01.2013 kello on 12:18 ---Jos ei ollut mitään suojauksia, niin on entinen prossu.
--- Lainaus päättyy ---
Kylmänä tuo tuntuu toimivan ihan hyvin. Meneeköhän menisköhän prossu vaihtoon huollossa?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 3.01.2013 kello on 12:31 ---Kylmänä tuo tuntuu toimivan ihan hyvin. Meneeköhän menisköhän prossu vaihtoon huollossa?
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, ymmärsin että ei toimi enää (kun oli tullut hajuakin), nyt ilmeisesti riittää pelkkä tuulettimen vaihto.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.01.2013 kello on 11:15 ---Nokia-Experttinä osannet sanoa onko normaalia että Bookletin akku hyytyi n. 2.5 vuodessa vaihtokuntoiseksi, ei kestänyt käyttöä kuin tunnin niin syttyi jo akun latausvalo.
niin tämä tapahtui jo vuosi sitten ja uusi akkuhan on pelannut vallan mainiosti sen jälkeen joten akku vain lienee heikompaa kuin normaalisti pitäisi olla.
--- Lainaus päättyy ---
Ainahan noissa akuissa voi olla eroavaisuuksia. Itsellä ei ollut ongelmia ko. akun kanssa.
ihaa:
Sittenhän tuon reilun vuoden päästä näkee, nykyään tuo Booklet on mulla päivittäisessä käytössä, vaimo kun omi itselleen sen iPadin. :(
Topelius:
Mulla olis kans kaks Dellin d430 kannettavaa, jossa molemmissa on tätä lämpö ongelmaa. Molemmista olen putsannut tuulettimen ja laittanut jopa uudet tahnat prosessorille, mutta silti käyvät vaan liikaa kuumina. Ilmeisesti tyyppivika näissä koneissa :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta