Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.02.2011 kello on 11:46 ---mä en vieläkään tiedä kumpasena päivänä pääsis tulee ...mut lauantain sit viimeistään ainakin potkin tuon ukkokullan rattiin ja ilmestytään ...pitääkö olla kukka rintapieles ,et tunnistetaan orgilaiset ja inffolaiset , jos sieltäkin tulee porukkaa treffeil ? :D :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Eile taasen utelin isännält et kui se sit o..lähteek hää sin munkans perrjantain vaaai mennäk me Sipunkaa pe (päiväl jo et saaraa paras paikka ;D ) Vaii mitä tehhää..hää ku o tommone ni sano et on täs ny viel viikko aikka..Miehet ova juur tommossi..ei niilt saa mittä varmaa vastaust juur mihinkäs ::) ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 11.02.2011 kello on 13:51 ---Eile taasen utelin isännält et kui se sit o..lähteek hää sin munkans perrjantain vaaai mennäk me Sipunkaa pe (päiväl jo et saaraa paras paikka ;D ) Vaii mitä tehhää..hää ku o tommone ni sano et on täs ny viel viikko aikka..Miehet ova juur tommossi..ei niilt saa mittä varmaa vastaust juur mihinkäs ::) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Äläs nyt Vippe, kyllä multakin saa vastauksen just´eikä melkein! ;D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.02.2011 kello on 13:54 ---Äläs nyt Vippe, kyllä multakin saa vastauksen just´eikä melkein! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nii mut sä et ookkaa tommone varsinais-suomalaine jössikkä ::) Tarkennan..Paimiola ine jössikkä ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 11.02.2011 kello on 13:57 ---Nii mut sä et ookkaa tommone varsinais-suomalaine jössikkä ::) Tarkennan..Paimiola ine jössikkä ;D
--- Lainaus päättyy ---
En niin, mä olen turkulainen jössikkä! Tai oikeastaan kaarinalainen.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.02.2011 kello on 14:16 ---En niin, mä olen turkulainen jössikkä! Tai oikeastaan kaarinalainen.
--- Lainaus päättyy ---
Nii mut sä oot ollu "evakos" kuiteki jo nii kauvan ettei näiden nurkkien vaikutus enää ol voimas ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta