Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011

<< < (15/49) > >>

sipu:
mä en vieläkään tiedä kumpasena päivänä pääsis tulee ...mut lauantain sit viimeistään ainakin potkin tuon ukkokullan rattiin ja ilmestytään ...pitääkö olla kukka rintapieles ,et tunnistetaan orgilaiset ja inffolaiset , jos sieltäkin tulee porukkaa treffeil ?  :D :D :D :D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.02.2011     kello on 11:46 ---mä en vieläkään tiedä kumpasena päivänä pääsis tulee ...mut lauantain sit viimeistään ainakin potkin tuon ukkokullan rattiin ja ilmestytään ...pitääkö olla kukka rintapieles ,et tunnistetaan orgilaiset ja inffolaiset , jos sieltäkin tulee porukkaa treffeil ?  :D :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvi olla, huudat vain suureen ääneen, että sipu tulee! Mä yritän seurata koska tulet, kun kerran ollaan ennenkin tavattu.

Kare:
Terve!

Ei siin mittää kukka tart rintapieles laitta, sik kus pääset peril, nii kättelet vaa kaik tutut ja tuntemattomat, kyl see siit sit lähte. Nii määki tein Keuruul viime kevän ;D ;D ;D ,  nii ja pohjoses nee sit kaik munt jo tunsivakki  ;D .

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.02.2011     kello on 11:49 ---Ei tarvi olla, huudat vain suureen ääneen, että sipu tulee! Mä yritän seurata koska tulet, kun kerran ollaan ennenkin tavattu.
[/quote

joo doro kuulet kyl ,kun oon paikalla ... sen verran on kantava ääni , jot näkyy ja kuuluu ...vaix en huutaiskaan  :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---

AV64:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 11.02.2011     kello on 12:46 ---Terve!

Ei siin mittää kukka tart rintapieles laitta, sik kus pääset peril, nii kättelet vaa kaik tutut ja tuntemattomat, kyl see siit sit lähte. Nii määki tein Keuruul viime kevän ;D ;D ;D ,  nii ja pohjoses nee sit kaik munt jo tunsivakki  ;D .

--- Lainaus päättyy ---
Pääseekös Kare tulemaan pelipaikalle,vai haittaako työt harrastusta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View