Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011
sipu:
mä en vieläkään tiedä kumpasena päivänä pääsis tulee ...mut lauantain sit viimeistään ainakin potkin tuon ukkokullan rattiin ja ilmestytään ...pitääkö olla kukka rintapieles ,et tunnistetaan orgilaiset ja inffolaiset , jos sieltäkin tulee porukkaa treffeil ? :D :D :D :D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.02.2011 kello on 11:46 ---mä en vieläkään tiedä kumpasena päivänä pääsis tulee ...mut lauantain sit viimeistään ainakin potkin tuon ukkokullan rattiin ja ilmestytään ...pitääkö olla kukka rintapieles ,et tunnistetaan orgilaiset ja inffolaiset , jos sieltäkin tulee porukkaa treffeil ? :D :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvi olla, huudat vain suureen ääneen, että sipu tulee! Mä yritän seurata koska tulet, kun kerran ollaan ennenkin tavattu.
Kare:
Terve!
Ei siin mittää kukka tart rintapieles laitta, sik kus pääset peril, nii kättelet vaa kaik tutut ja tuntemattomat, kyl see siit sit lähte. Nii määki tein Keuruul viime kevän ;D ;D ;D , nii ja pohjoses nee sit kaik munt jo tunsivakki ;D .
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.02.2011 kello on 11:49 ---Ei tarvi olla, huudat vain suureen ääneen, että sipu tulee! Mä yritän seurata koska tulet, kun kerran ollaan ennenkin tavattu.
[/quote
joo doro kuulet kyl ,kun oon paikalla ... sen verran on kantava ääni , jot näkyy ja kuuluu ...vaix en huutaiskaan :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 11.02.2011 kello on 12:46 ---Terve!
Ei siin mittää kukka tart rintapieles laitta, sik kus pääset peril, nii kättelet vaa kaik tutut ja tuntemattomat, kyl see siit sit lähte. Nii määki tein Keuruul viime kevän ;D ;D ;D , nii ja pohjoses nee sit kaik munt jo tunsivakki ;D .
--- Lainaus päättyy ---
Pääseekös Kare tulemaan pelipaikalle,vai haittaako työt harrastusta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta