Foreca kertoo tuollaista. Pyhänä jo melko hyvää säätä, melkein lämmintä!
http://foreca.fi/Finland/Laitila/tenday
http://foreca.fi/Finland/Laitila/tenday
Foreca kertoo tuollaista. Pyhänä jo melko hyvää säätä, melkein lämmintä!
http://foreca.fi/Finland/Laitila/tenday eli kaikin puolin ilmat suosii ... pitää vaan laitttaa huopikkaat , untuvatakki ,karvahattu ja rukkaset sekä villahousut ... kyl tarkenee ..kodassa tulen loimutessa ...
![]() No eihän tuo pahaa säätä lupaa normi talvikeliä,sitten kerrospukeutuminen ettei pukeudu ku teinit torilla,täällä turussa puolialasti.
No eihän tuo pahaa säätä lupaa normi talvikeliä,sitten kerrospukeutuminen ettei pukeudu ku teinit torilla,täällä turussa puolialasti. Eikö housut saakkaan roikkua puolivälissä paljasta persuusta! juu ei muuten , mut näyttää ihan hitusen vilposelt ..jot kyl mä nyt taidan jättää sen avanos uimisen väliin Sipu kun se veden lämpö nyt talvella on koko ajan siinä <+0 astetta. Niin mitä kylmempi ilma se lämpimältä <+0 asteinen vesi tuntuu. ![]() Eikö housut saakkaan roikkua puolivälissä paljasta persuusta!Sehän on vähä niinku makuasia sano pässi kun pallejaan nuoli ![]() Sipu kun se veden lämpö nyt talvella on koko ajan siinä <+0 astetta. viheltelee .... 8)mä tuskin tarkenen mennä edes tuonne uimahalliin ...sekin vesi on ain niin kylmää hetken ...kyl sit tarkenee ,kun alkaa räpylöit heiluttaa ...mut tuos vedes mikä siel on hyyty räpylät ja pumppu ...( sytän )..jot riitäköön vaan se savusauna ...oltiin muute erellis vuon siel pikkujoulus ja se joenvesi oli jo siihen aikaan jäätävän kylmän näköst.....huuur huuur.. tärisee huulet sinisenä , jo pelkää ajatustakin uimisest Pahalta alkaa näyttämään,- no torstaina olemme viisaampia....
Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä!
Ei mahda mittään... Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä! >:(harmitus , mut ymmärrettävää ... joskos sit jossain törmättäis vähän lämpimillä kelellä... ![]()
Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä!Niin myös ei tuo auto kulje tuolla kesänaftalla ei edes käynnisty näillä pakkasilla. enkä kerenyt ajanaan tankkia tyhjäksi että olis voinut tankata talvilaatua.ensi syksynä viisaampi jätän melkein tyhjäksi niin voi sitten käydä tankaamassa talvilaatua heti kun on saatavilla.Nyt on myöhäistä kun on jo housussa ![]() Eikö housut saakkaan roikkua puolivälissä paljasta persuusta! Oot kuule tippunu ny muatimaailman kyydistä. Nykyään on sentäs persus piilossa, ei ihan nakuna vilku, vaan kalsarit näkkyy. Ja ne päälihousut, ne ei enää yllä ollenkaan sen persuksen pääl, vaan roikkuu siel perseen alapuolel... Tossaki kuvas on housut viel aika taval yläasennos.. ![]() Oot kuule tippunu ny muatimaailman kyydistä. Nykyään on sentäs persus piilossa, ei ihan nakuna vilku, vaan kalsarit näkkyy. Ja ne päälihousut, ne ei enää yllä ollenkaan sen persuksen pääl, vaan roikkuu siel perseen alapuolel... Taidan olla ajasta ulkona! ![]() |