Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Turkin nyppiminen
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.12.2012 kello on 21:24 ---kun kävi "nypityttämässä" ammattilaisen luona.
--- Lainaus päättyy ---
Itsekin olen tavannut noita ns. ammattilaisia. Sen voin sanoa, että esim. pääkaupunkiseudulla oikein nyppivien (ammatti)trimmaajien laskemiseksi riittää yhden käden sormet helposti.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.12.2012 kello on 21:27 ---Eikös tuotakin ole tehty vain jotta Rodun piirteet ja terveys pysyvät hyvällä tolalla.. ;D :(
--- Lainaus päättyy ---
Ei, vaan sen takia että (koira)tappelussa niistä ei saa niin helposti kiinni. Eli täysin tarpeeton toimenpide terveyden kannalta.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.12.2012 kello on 21:24 ---On.
Tosin ne ovat elävää solukkoa, toisin kuin kuollut karva.
(pitäisikö kieltää myös kynsien leikkuu?)
--- Lainaus päättyy ---
Mennään todella pahasti vakuutusyhtiöitten otsikon ulkopuolella nytten mutta pitää mainita että kovasti kipeää tekee sen "kuolleen" karvan irrotus koirasta tekevän.
Olisi syytä avata uusi topikki tälle ja ehdotan äänestystä.
Hyväksytkö koirien nyppimisen vai antaisitko leikata mieluummin. ::)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.12.2012 kello on 21:30 ---Ei, vaan sen takia että (koira)tappelussa niistä ei saa niin helposti kiinni. Eli täysin tarpeeton toimenpide terveyden kannalta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei pidä paikkaansa koska häntiähän on typistetty juurikin rodun ominaispiirteita parantamiseksi.
Sairasta meininkiä ulkonäön kustannuksella.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.12.2012 kello on 21:29 ---Itsekin olen tavannut noita ns. ammattilaisia. Sen voin sanoa, että esim. pääkaupunkiseudulla oikein nyppivien (ammatti)trimmaajien laskemiseksi riittää yhden käden sormet helposti.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko ollut itse pitämässä koiraa kun sitä revitään. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta