Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Turkin nyppiminen

<< < (4/7) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.12.2012     kello on 21:30 ---kovasti kipeää tekee sen "kuolleen" karvan irrotus koirasta tekevän.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin se ei ole kuollutta karvaa, vaan vielä kasvavaa.
Ns. kuollut karva lähtee irti nyppimisellä, vielä kasvava taas repimisellä, ja pampam turkista lähtee iho mukana.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.12.2012     kello on 21:32 ---Ei pidä paikkaansa koska häntiähän on typistetty juurikin rodun ominaispiirteita parantamiseksi.
Sairasta meininkiä ulkonäön kustannuksella.

--- Lainaus päättyy ---

Ja se ulkonäkö tuli juurikin noista taistelukoirista, koti/näyttely/palvelus koirilla ei ole tarvetta ko. toimenpiteisiin, joten nykyään nuo eivät kuulu enää ominaispiirteisiin.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.12.2012     kello on 21:33 ---Oletko ollut itse pitämässä koiraa kun sitä revitään. ::)

--- Lainaus päättyy ---

En repimisessä, mutta nyppimisessä olen.
Itsekin nyppinyt (tuo meidän pötkylä itseasiassa tykkää selän trimmauksesta).

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.12.2012     kello on 20:53 ---Tuota ei pysty tekemään jos koiralla on vakuutuksen jälkeen tullut ongelmia..Nämä kun tulevat rasitteena uuteen vakuutukseen toisin sanoen ei korvata. :'(
Ei voi muuta kuin pitää vanha vakuutus mutta onneksi omalta osalta olen saanut joka vuosi enemmän kuin olen maksanut.
Hassua ettei kukaan koira ihminen ole kysynyt millä Westien todella yleinen iho-ongelma ratkaistiin.. ;D ::)
Tai eihän se vain westien ongelma olekaan vaan aika monen koiran.. :)

--- Lainaus päättyy ---

Veikkaisin vehnäallergiaa joka on tosi yleinen ja jota ympätään jokaiseen koiran kuivamuonaan. Barf ruokinnalla noista vaivoista päästään. Ei se susikaan vehnäpellolla käy ruokailemassa :D :D :D

Jushi69:
Missä on äänestys??
Nyppiminen vai leikkaus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View