Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (160/307) > >>

pamaus:
Minä en mitannut tuolta kosteutta vaan ammattilainen Etelä-Suomessa Protimeter mittarilla.

Yrityksen tekemä kosteuspöytäkirja on edelleen minulla olemassa k.o. vaunusta. Tuossa nurkassa kahdessa mittauspaikassa, oli kosteus 8 % ja 10 %.

Piikin jäljet näkyivät myös tuossa tapetissa.

Tämä on toki vain minun omakohtainen kokemus, ehkä se kertoo kosteusmittauden ongelmallisuudesta, jos kosteus on tapetin ja venerin alla.

Näin nyt vain minulla kävi, että vaunu todettiin kuivaksi ammattilaisen toimesta, mutta käytännössä molemmat etupään kulmat olivat läpimärät. 

SilSam:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 21.01.2017     kello on 00:02 --- Harmi kun ei polarin vaunuja ole oikein missään liikkeissä sellaisia sopivia mitkä kiinnostais. Polar 620 huvittais käydä katsomassa jossain Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Meidän pihassa on taas kun kevät koittaa.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 22.01.2017     kello on 17:29 ---Meidän pihassa on taas kun kevät koittaa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti kunkulta löytyy taas kesällä ? Olisi tarkoitus muutamaksi yöksi tulla sinnekkin kesän mittaan. Minkäslaisella pohjalla se sinun polar oli? Eikös se ollut joku -05 ja noin 16 000 hintaluokassa kun ostit sen?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 22.01.2017     kello on 17:38 ---Ilmeisesti kunkulta löytyy taas kesällä ? Olisi tarkoitus muutamaksi yöksi tulla sinnekkin kesän mittaan. Minkäslaisella pohjalla se sinun polar oli? Eikös se ollut joku -05 ja noin 16 000 hintaluokassa kun ostit sen?

--- Lainaus päättyy ---
Jokolle ;)

Joko:
Kyllä diplomaatin kelpaa asustella  Thumb Nettikaravaanissa on 1 sopivalla pohjalla oleva polar yksityisellä Turun seudulla -11 620 26 500e ja sitten liki vastaava -12 vaunupalvelulla jotain 36 000. Ei vaan viitsi yksityisiä vaivata kun ei vielä pysty ostamaan mitään :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View