Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (119/307) > >>

K.E.V:
Tossa just kaveri vei -90 mallisen Solifer 510l:n Helsinkicaravaniin vaihdossa.
Kertoi kyllä etukäteen että vaunu on kuiva, no niin se oli myös heidän mittauksilla ja myivät samana päivänä uudelle omistajalle.

ps oli myös täällä myynnissä

Joko:
On niitä kuviakin mutta todella pieni osa. Sukulaisella oli kans kuiva -89 mallin 2-akselinen kafi jonka osti uutena. Harmittava takaisku kun putos tuntemattomasta syystä koukusta ja meni puutapäin muutamavuosi sitten. Tampereella olis tiedossa kuiva 6102i, sen ostamista minulla jarrutti hintapyynti mikä oli viisinumeroinen. Kaikki solikat mitä itse kävin katsomassa alle 4ke hintaluokassa olivat märkiä samoin kuin kafit. Muita en katsonut kun mieleisiä ei ollut järkevällä etäisyydellä. Otin sitten sen minkä sain kaikista halvimmalla mutta Kylläpä tuollekkin hintaa tulee vaikka itse korjaakin.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 29.06.2016     kello on 00:56 ---Kaikki solikat mitä itse kävin katsomassa alle 4ke hintaluokassa olivat märkiä samoin kuin kafit. Muita en katsonut kun mieleisiä ei ollut järkevällä etäisyydellä. Otin sitten sen minkä sain kaikista halvimmalla mutta Kylläpä tuollekkin hintaa tulee vaikka itse korjaakin.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla oli juuri sama homma hintaluokka oli 4-6 te. Löysin kuivan vaunun kun vaihdoin merkkiä.

luokyio:
Mikä on fiilis näiden vähän uudempien, 90-luvun lopun kosteuksien kanssa? Onko yhtä toivotonta kuin vanhemmissa löytää se yksittäinen lottovoitto, vai onko todennäköisyydet jo lähempänä neljä oikein -tulosta?

Esim. tämä http://www.nettikaravaani.com/solifer/s5/1452811

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 21.06.2016     kello on 17:06 ---Jos ostaa bränikän, päässee helpommalla ;)

--- Lainaus päättyy ---
Tiijä tuosta. Ostin 6 vuotta sitten bränikän Hobbyn, 2 vuotta siitä niin jo oli kosteutta, 3-vuotiaana haisi jo perunakellarille.

No, tilalle hommattu Detsku on nyt rutikuiva vielä 2-vuotiaana kuten olettaa sopiikin ja muutenkin kaikilta osin mielekkäämpi ja laadukkaampi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View