Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
Joko:
Vakaasti tulee myös teli solifer eli olisko 1 akselisen ominaisuuksia enemmän tuo vatkaaminen, varsinkin jos aisapaino ei ole veturille sopiva. Mulla oli hobbyssä (720) vetopään kitkapalat loppu oli siksi kova vatkaamaan aluksi.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 23.12.2017 kello on 11:41 ---Vakaasti tulee myös teli solifer eli olisko 1 akselisen ominaisuuksia enemmän tuo vatkaaminen, varsinkin jos aisapaino ei ole veturille sopiva. Mulla oli hobbyssä (720) vetopään kitkapalat loppu oli siksi kova vatkaamaan aluksi.
--- Lainaus päättyy ---
En ole vielä koskaan vaihtanut kitkapaloja ja aika paljon olen LMC:stä vetänyt. Eikä palat ole vieläkään juurikaan kuluneet.
Miten ne palat on voinut sinun uudenkarheassa Hobbyssä jo loppua ?
"Masi":
Tämmöseen törmäsin kun etsiskelin isohko matkailu-autoa ;)
http://www.sportcaravan.co.uk/
Eikös palstalla olekin mopoilevia kärrin vetäjiä, miksei muillekkin.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.12.2017 kello on 12:13 ---En ole vielä koskaan vaihtanut kitkapaloja ja aika paljon olen LMC:stä vetänyt. Eikä palat ole vieläkään juurikaan kuluneet.
Miten ne palat on voinut sinun uudenkarheassa Hobbyssä jo loppua ?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne sinänsä loppu ollut mutta ne oli rasvattu Thumbd
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 23.12.2017 kello on 14:53 ---Tämmöseen törmäsin kun etsiskelin isohko matkailu-autoa ;)
http://www.sportcaravan.co.uk/
Eikös palstalla olekin mopoilevia kärrin vetäjiä, miksei muillekkin.
--- Lainaus päättyy ---
Joskus ennen aikaa edellisen vaununi mietin jotain tuollaista ratkaisua että kelkan mentävä talli vaunun perään (muokkaamalla siis jostain isosta esim 6702i solikasta.) Sitten menis vielä yks kelkka veturin perään (oli silloin maxi ducato). Mut pohjoisen reissuilla niin eipä tuollekkaan mitään järkeä oikein tahdo olla. Sähkö sinne on saatava ja olis ne ajopäivän jäljiltä olevat heistä märät varusteet myös mukava kuivata jossain. Laskeskelin että esim ylläksen ykkösessä se on noin oliko 35e vuorokausi eli viikon pätkällä 245e + kaasut päälle. Saman ajan kun on ollut tasokkaassa 100 neliön mökissä levillä niin se on kustantanut alle 600e viikko. Se että laittaa siirto/majoitus kalustoon tuontia kymmeniä tuhansia ei oikein sytytä. Kun kesäaikaan tarvittaessa nytkin mopo kulkee sprinterin perässä (tosin se tuli kyllä jo myytyäkin). Yksi asia tuossa ratkaisussa kans vähän mietityttää. Voiko tuohon saada minkäänlaista aisapainoa jos akselin takapuolella on esimerkiksi 2 moottoripyörää?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta