Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Matkapuhelimet
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.04.2011 kello on 19:42 --- Eikä minulla ole tarvetta kirjoittaa foorumille miten joku merkki ei ole pärjännyt jossain.
--- Lainaus päättyy ---
Minullapa on tarvetta.
Tässä kyseisessä ketjussa otsikkona on matkapuhelimet. Tässä osiossa keskustellaan matkapuhelimista.
Silloinhan on aivan luonnollista laittaa juttua matkapuhelimista, eikä Daihatsun jarrupalojen kulumisesta.
Mikäli sattuu omistamaan laitteen jota on jossain arvosteltu ei siitä tarvii vetää hernettä nenään.
Testejä ja arvosteluja on paljon kuten myös niiden tuloksia, eikä ole olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa testiä
mikä kertoo jonkin laitteen paremmuudesta.
Mutta keskustelua tarvitaan.
K.E.V:
Ei kukaan ole palkokasveja nauttinut ;) Eikä kieltänyt asiasta kirjoittamasta. Kerroin oman mielipiteeni asiasta , ihan ammattikokemuksella . Itse en esim. N8:a ole bootannut kuin 2 krt , nekin ohjelmistopäivityks ien vuoksi pakosta,viime syksyn oston jälkeen. Lisäksi en ole ajatuksieni takana ainoa henkilö. Näissä hommissa kuulee kaikenlaista. Hyvää pääsiäistä sinulle ja i-tuotteille
muita hyviä Mokia sanalle sopivia palstoja on esim:
www.hopeinenomena.n et.
http://murobbs.plaza.fi/
Näissähän teinituulahdukset pyörii ;)
edit:
Tuo toisten puhelinkokemuksista (testeistä) kirjoittaminen on vahän kuin kertoisi julkisesti kaverin petihommista kun ei ole itse saanunna ::)
eri asia kun kehuu omillaan ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.04.2011 kello on 20:21 ---
Minullapa on tarvetta.
Tässä kyseisessä ketjussa otsikkona on matkapuhelimet. Tässä osiossa keskustellaan matkapuhelimista.
Silloinhan on aivan luonnollista laittaa juttua matkapuhelimista, eikä Daihatsun jarrupalojen kulumisesta.
Mikäli sattuu omistamaan laitteen jota on jossain arvosteltu ei siitä tarvii vetää hernettä nenään.
Testejä ja arvosteluja on paljon kuten myös niiden tuloksia, eikä ole olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa testiä
mikä kertoo jonkin laitteen paremmuudesta.
Mutta keskustelua tarvitaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa jättää puhelin kotiin kun "joron jäljille" lähtee. Muuten saakin tuon päiväkirjan ja matkan muistelot tallennettua. Ainakin joillakin.
http://elisa.net/uutiset/talous/?id=53118104
--- Lainaus ---Yhdysvaltain kongressissa perätään tietokonejätti Applelta selvitystä tietoihin, joiden mukaan iPhone-puhelimet ja iPad-laitteet keräävät koko ajan tietoa koneen olinpaikasta ja tallentavat sen salaiseen tiedostoon.
Demokraattisenaatto ri Al Franken ja republikaaniedustaj a Edward Markey ovat vaatineet selvitystä sen jälkeen, kun kaksi brittiläistä turvallisuustutkija a paljastivat, että paikkatietoja keräävä erityispiirre on iPhone 4 -puhelimissa ja iPad-laitteissa.
Kongressiedustajien mukaan tällaisten tietojen tallentaminen on vakava turvallisuusriski. Ulkopuolinen voi selvittää laitteen omistajan liikkeet yksinkertaisen tietokoneohjelman avulla jopa vuoden päähän.
Wall Street Journal -ja Guardian-lehti kertoivat puolestaan, että samanlainen toiminto on myös Google-yhtiön Android-puhelimissa.
--- Lainaus päättyy ---
:o
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Poliitikot+per%C3%A4%C3%A4v%C3%A4t+Applelta+selityst%C3%A4+iPhonen+v%C3%A4itetyst%C3%A4+tietoturva-aukosta/1135265597804
Weicco:
Tuohan on ihan hyvä jos sattuu dementia iskeen niin voi tarkastella missäs sitä on oltu :D :D :D
Tai jos joutuu 'hukkaan' saattaapi joku löytää :)
Olisi vielä parempi jos olisi sellainen kansio mikä tietäis että minne seuraavaksi menee, niin ei tarviis aina miettiä.
vesako:
Meillä lapset näkee Latituden kautta missä olen.
Tietäävät etsiä jos en itse osaa kotiin.
Ja tämä ei ole vitsi. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta