Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Matkapuhelimet
Weicco:
Laitetaan nyt puhelimistakin omaa ketjua pystyyn.
http://www.uusisuomi.fi/raha/109180-bloomberg-joku-naki-uuden-halvan-mini-iphonen
vesako:
Avasin tuon linkin ja siinä oikeassa
reunassa oli jokin erikoistarjous. :D
No eipäs puhuta joutavia. >:(
Itse kun en puhelimella mene nettiin,
niin hyvin riittää E75.
JJJ:
N97, käytän paljon surffamiseen. Surkea laite. Ohjelmistovikaa, selain (opera mini 10) jumittuu sekä heppoiset kuoret. Uutta odotellessa. Ajattelin vielä kesään asti sillä pyristellä. Nokiaa kannatan ihan vain "kotimaisuuden" vuoksi.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: jjj - 11.02.2011 kello on 17:36 ---Nokiaa kannatan ihan vain "kotimaisuuden" vuoksi.
--- Lainaus päättyy ---
Noin minäkin ajattelin aikoinaan kun ostettiin meille molemmille häälahjaksi E90 kommunikaattorit, viikon päästä mun kännystä hajosi kaiutin ja mikrofoni, kesti vajaan vuoden sitten taas hajosi kaiutin ja nyt joulukuussa hajosi kaiutin jo kolmannen kerran. Vaimon puhelin tilttasi myös mutta siinä ei kaiutin ollut koskaan rikki, minä varmaankin hikosin kaiuttimen rikki...
Reilu vuosi sitten ostettiin läppäriksi mikäpä muu kuin "kotimainen" Nokian Booklet, se jos mikä oli ylihintainen....on nyttemmin vanhimman pojan käytössä. Pukki sitten toikin tämän iPhonen ja mikäli näyttää tomivalta, niin jossain vaiheessa voisi harkita iPadin, tähän mennessä tyytyväinen Appleen, ikävä tulee väliin kommunikaattorin näppäimistöä.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 11.02.2011 kello on 17:14 ---
Itse kun en puhelimella mene nettiin,
niin hyvin riittää E75.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on myös E75, surfailen sillä joskus netissä ja luen sähköpostit.
Toimii hyvín ja ole tyytyväinen ainakin toistaiseksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta