Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Matkapuhelimet

<< < (5/13) > >>

iso-juuso:
Mä oli -96 paikkeilla Nokian 1610i. Sillä pystyi puheluiden lisäksi lähettämään ja vastaanottamaan tekstiviestejä, ja akun valmiusaikakin oli useita päiviä.

Tuo onkin ainoa oma puhelin jonka olen koskaan omistanut ;)

Aippe:
Ensimmäinen oma oli tällainen Mobira ja on vieläkin tallessa. Hankittiin vuonna 1990 muistaakseni. Sen jälkeen on ollut lukematon määrä omia ja työnantajan puhelimia, enimmäkseen Nokian valmistamia. Tällähetkellä käytössä HTC Desiree ja se on hyvä, ainoa moittimisen paikka löytyy akusta joka tarvitsee latausta noin kerran vuorokaudessa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 13.02.2011     kello on 09:43 ---Ensimmäinen oma oli tällainen Mobira ja on vieläkin tallessa. Hankittiin vuonna 1990 muistaakseni. Sen jälkeen on ollut lukematon määrä omia ja työnantajan puhelimia, enimmäkseen Nokian valmistamia. Tällähetkellä käytössä HTC Desiree ja se on hyvä, ainoa moittimisen paikka löytyy akusta joka tarvitsee latausta noin kerran vuorokaudessa.

--- Lainaus päättyy ---
Cityman 510 näemmä. oli pienimpiä täysikokoisia aikanaan

Dorotea:
Tällainen oli se mun eka "kännykkä".

http://www.retrofones.com/nokia-mobira-cityman-me51-sale-p-187.html

hartsakoski:
Eka "kännykkä"oli Benefonin 450:n,sellanen siro malli joka mahtui repun sivutaskuun ;D.Ostin sen henkiseksi turvaksi kun kolusin pitkin metsiä marjojen perässä yksin,eli siltä varalta jos vaikka kompuroin jalkani poikki >:(.Nykyinen puhelin Nokian C5 malli,kokeilin Samsungin Galaxya mutta kosketusnäyttö ei ollut mun juttu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View