Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuinkas moni aikoo.....?
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.12.2012 kello on 18:28 ---Minulla on neljä asiaa,mitä en ymmärrä: Rakettien ampuminen,golfin pelaaminen,laskettelu,ja pyydystä ja päästä kalastus,!!!!!!! Thumbd Thumbd Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Saman vuosikerran miehillä saman tyyppiset aatokset. Raketteja tunnustan ampuneeni nuorempana naapureiden kanssa, golfia olen kokeillut eikä ollut minun laji, laskettelua olen myös kokeillut enkä nähnyt siinä mitään mieltä. Niin kuin Tahko-Pihkala sanoi, konevoima vie ylös ja vetovoima tuo alas. Lisäksi en ymmärrä joko-jokopalloa, jäällä luistimet jalassa tappelemista, suomalaista potkupalloa jne.
sipu:
katselen vain muiden paukkuja
ikinä ei meitillä ole paukkuja osteltu
mutta sädetukkuja joskus on polteltu
on kyllä harrasteltu laskettelua Thumb
ja muistan eräänkin uuden vuoden yön
kun oli rinne auki
ja tultiin niitä alas rakettejen paukkuessa
oli aikas ainut kertaista minulle ja kultsille :)
mutta tämä oli silloin
monta kiloa sitten
kun niveletkin toimi ja oltiin intoa täys
tuohon harrastukseenkin
nyt vain kaiholla niitä aikoja muistelen :'(
Haapaniemen Paroni:
Meinaan ampua jonkin verran :D
ose:
Mennään reilun puolen kilometrin päähän kattomaan kun Paavolan Ns ampuu raketit. Ilmaista ja turvallista Thumb
Alan:
Naapurikimppaan pitää osallistua kympillä, vaikka itte en haluaisi. Näkymätön sosiaalinen paine ja lasten mielenkiinto ratkaisevat.
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.12.2012 kello on 18:37 ---Laita huvi moottorikelkkailu siihen rimpsuun myös. :)
--- Lainaus päättyy ---
Nokitetaan: 95% suomalaisista kesätapahtumista ja televisio-ohjelmista, yleiset leirintäalueet sesonkiaikaan, Tuuri, tanssirehvit... jotain muutakin saattaisi olla, mutta en uskalla mainita tässä. ;D
Golf voisi olla mielenkiintoistakin, mutta kallista, aikaavievää ja lajin imagossa olisi sietämistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta