Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuinkas moni aikoo.....?

<< < (5/9) > >>

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.12.2012     kello on 18:28 ---Minulla on neljä asiaa,mitä en ymmärrä: Rakettien ampuminen,golfin pelaaminen,laskettelu,ja pyydystä ja päästä kalastus,!!!!!!! Thumbd Thumbd Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Äläs nyt Perho-ukko. Nämähän on kaikki ihan perusteltavissa olevia asioita -> Raketteja pitää ampua, jotta muksut saavat elämyksen.
Laskettelu on ihan mukavaa ajanvietettä. Hiihtokin olisi, mutta jos ei jaksa, niin ei jaksa.
Pyydystä ja päästä kalastus sopii niille, jotka osaa kalastaa. Tämä siksi, että kalaa tulee niin PRKL paljon, ettei kertakaikkiaan tiedä mihin sitä laittaisi.
,, Ja tuo golffi, no sitä en ymmärrä itsekkään  ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 29.12.2012     kello on 21:06 ---Raketteja pitää ampua, jotta muksut saavat elämyksen.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän lapset saane paremman elämyksen siitä kun menee katsomaan oman pitäjän järjestämää ilotulitusta joka alkaa meillä päin jo klo 21 joten nuoremmatkin lapset jaksavat olla ilotulituksessa mukana, näin me ollaan tehty jo vuosia.

0yxxy0:
ruutukaavaaluella kun asuu niin ikkunasta kattelee kun toiset haaskaa rahojansa taivaan tuuliin

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.12.2012     kello on 18:28 ---Minulla on neljä asiaa,mitä en ymmärrä: Rakettien ampuminen,golfin pelaaminen,laskettelu,ja pyydystä ja päästä kalastus,!!!!!!! Thumbd Thumbd Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan kyllä tuolla pyydystä ja päästä kalastuksella! Toinen on tupakan poltto jos turhimmista kysytään. Jo noita joku osaa hyvin perustella niin otetaan vastaan!
Tupakan polttoa oon kokeillu ja tyhmäksi havainnut, mutta syötävät kalat oon syöny ja pienet päästänyt.
Golffin peluu ja laskettelu ei mielestäni ole pahasta jos ei ihmiskunnalle tarpeellistakaan, mutta mukavaa harrastusliikuntaa

Rakettien ammunnasta olen aina todennut, että antaa muitten ampua rahansa taivaalle, mutta joka vuosi viimetinkaan olen sen rakettipussin hakenut.  ...sen katseen  jälkeen, etteikö meiilä oo mitään...
lepsu äijä...
m

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 29.12.2012     kello on 18:29 ---Eikö sinulla ole laseja? >:(  Entäs jos pojat sanoo, että ei ammuta ennen kuin sinullakin on lasit.

--- Lainaus päättyy ---
Totta kai mulla on,ihan oikeet rillit ja niiden päällä suojalasit.Jäi itsestäänselvyys kirjottamatta.Totta on että aika vaikea ois pojille perustella miks heidän pitää käyttää jos iskä ei käytä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View