Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

ford 2.2-08

<< < (4/10) > >>

Alan:
Melko justiin kuten meillä, heitetty vaan alkovi kerrossängyn tilalle taakse. Pienin eroin keittiössä.  ;D

Eipä tuosta kahden hengen kulkuauto paljoa parane, ei ole alkovi tiellä ja tilaa taitaa löytyä takatallista ihan mukavasti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  4.01.2013     kello on 22:20 ---On muuten näppärän oloinen Thumb
Tulee vain mieleen mihin niitä "peltikoppaisia" tarvitaan kun löytyy tuollaisia saman kokoisia, mutta toimivampia "oikeita" m-autoja  :laugh:  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Puhuht vähän, mutta asiaa! Ne muutamat sentit mm. leveydessä tekevät  sen, että aikamies voi nukkua poikittain.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  4.01.2013     kello on 22:20 ---On muuten näppärän oloinen Thumb
Tulee vain mieleen mihin niitä "peltikoppaisia" tarvitaan kun löytyy tuollaisia saman kokoisia, mutta toimivampia "oikeita" m-autoja  :laugh:  ;D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Sammoo mieltä. Kauppakassinakin näppärä.  Thumb

Aakku:
Kyllä mun käy kyllä välillä kateeksi tuollaisten matkailuautojen omistajia.
Toisaalta taas välillä olen haaveillut jopa piememmästä, kuin mitä itsellä on. Ainakin matalampi saisi olla, mutta se vero.

Kaikki riippuu niin käyttötarkoituksest a. Mulle ei tuo autossa asuminen ole se ykkösasia. Se, että on omavarainen, on tärkeää. Pystyy muissakin harrastuksissa yöpymään vähän missä lystää tarvittaessa. Kahdelle on jo ahdas, mutta yksin liikuttaessa ihan ok.
Hyvä liikkuminen ja ketteryys on mulle niitä pointteja. Tämä oma retkuiluauto menee yhtä ketterästi, kuin henkilöauto. Kulutus ja ovien määrä tavarankuljetuksess akin jotakin merkkaa.

Joskus tulevaisuudessa ehkä hankin tuollaisen oikean ketterän matkailuauton. Siihen vielä koukku ja peräkärry tarvittaessa. Siinä sitä on monikäyttöä. Olisi se sitten ruhtinaallista.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.01.2013     kello on 11:40 ---Kaikki riippuu niin käyttötarkoituksest a. Mulle ei tuo autossa asuminen ole se ykkösasia. Se, että on omavarainen, on tärkeää. Pystyy muissakin harrastuksissa yöpymään vähän missä lystää tarvittaessa. Kahdelle on jo ahdas, mutta yksin liikuttaessa ihan ok.
Hyvä liikkuminen ja ketteryys on mulle niitä pointteja. Tämä oma retkuiluauto menee yhtä ketterästi, kuin henkilöauto. Kulutus ja ovien määrä tavarankuljetuksess akin jotakin merkkaa.
Joskus tulevaisuudessa ehkä hankin tuollaisen oikean ketterän matkailuauton. Siihen vielä koukku ja peräkärry tarvittaessa. Siinä sitä on monikäyttöä. Olisi se sitten ruhtinaallista.

--- Lainaus päättyy ---

Eipä noissa tansseja pidetä. Kaksi istumapaikkaa+pöytä olemme vielä ottaneet koirien käyttöön. Häkin sivussa on 'klaffipöytä'.  Toinen istuu pelkääjän paikalla ja toinen irtopallilla keittiön puolella. Hyvin sopii ruokailutarpeet siihen väliin. Kun tavoitteena ei myöskään ole oleskelu.
Siistissä ajossa, maisemia katsellen, Voortin kulutus putoaa jopa 7,5litraan/100
Hymer lupaa vetopainoa 1000kg, joten vene kulkee perässä huomaamattomasti ja kuomukärryynkin saa lastattua riittävästi.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View