Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ford Transit kone
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 7.03.2013 kello on 22:56 --- joo, saattaa kyllä olla niinkin ettei lyhyempi henkilö tuota ongelmaa edes tunnista. Itse vaan kun olen yli 190 niin pää kolahti siten että kyllä sen muistan.
Kertaan vielä tässä että. Yleisesti ottaen, mitä noita kaysellut olen, niin Transitin ohjaamo on matalampi kuin fiat, rellu tai mersu. Tarkoittaa sitä että ohjaamon lattia on matalammalla, noin 10 cm? Ja myös katto on matalammalla, vähintäinkin tuon saman verran. Jos ohjasmon lattia on selvästi eri korkeudella kuin asunto osan lattia, niin kyllä siinä tietty pulma on jos on kääntyvät etuistuimet. Jos nyt jollakin on transitissa ohjaamon lattia ja oleskelutilan lattia samalla korkeudella, niin saa se minun puolestani olla. Ei sitä tarvitse ruveta irti repimään ;)
Transun ohjaamon katon mataluus tuo toisaalta etua alkovimalleissa, niissä alkoviin saa enemmän korkeutta, ja alkoviin nousukorkeuskin jää pienemmäksi, ja putoamiskiihdytysai kakin jää lyhyemmäksi;)
--- Lainaus päättyy ---
Appivanhemmilla on tollanen olikohan se -07 korinen foord-huumori. Siellä olen muutamat kerrat istunut iltaa niillä ohjaamon penkeillä, jotka on olleet taaksepäin käännettyinä, eikä minun takaraivoni mihinkään ole (havaitakseni?) osunut. Ja minulla on mittaa sen 198.
Kuten Alan esitti, olisiko se asunto-osa-valmistajakohtaista miten se pää sinne sopii?
Jude:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 7.03.2013 kello on 21:59 ---Vaikuttaa toimintona lähes älykkäältä! Tekevätkö muuallakin kuin Voortilla, paljonko rokottavat?
--- Lainaus päättyy ---
Eipä taida saada muualta kuin voortilta. Kannattaa kysyä hintaa paikallisesta ford liikkeestä. Varmaan satasen ja kahden väliin menee.
tsahkali:
No niin, nyt sitten faktaa.
---lainaus alkaa---
Ford ei toimita moottorin ohjainlaitteelle päivityspakettia mikä muuttaisi alavääntöä.
Osat maksaa n 110 € sis 2 haarukkaa 2 pulttia 4 tiivistettä ja venttiilikopan tiiviste.
Vaihto työ n 400€ + tuntitöinä katkenneen pultin irroitus.
---lainaus loppuu---
Terveyden hoito on siis tässäkin tapauksessa halvempaa kuin sairaanhoito! Nyt pitäisi sitten vielä selvittää, päivittääkö joku muu todella Voortin softaa.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 8.03.2013 kello on 15:26 --- Appivanhemmilla on tollanen olikohan se -07 korinen foord-huumori. Siellä olen muutamat kerrat istunut iltaa niillä ohjaamon penkeillä, jotka on olleet taaksepäin käännettyinä, eikä minun takaraivoni mihinkään ole. ...
--- Lainaus päättyy ---
Onko siinä. Ford-Hymerissä asunto osan lattia samalla korkeudella kuin ohjaamon lattia? Jos on, niin sitten no problms;)
Alan:
Mulla on -09 Hymerissä ehkä tuuman kynnys... ei muista tähän hätään tarkkaa. En lyö päätäni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta