Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ford Transit kone

<< < (6/10) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.03.2013     kello on 10:09 ---Kun harrastaa vähän metallitöitä ja poistaa penkistä ne turhat kallisteluvimpaimet, istuu n. 4cm alempana.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä niissä on turhaa. Meillä pituuseroa vaimon kanssa 20cm ja kyllä kallistuskulma muutetaan kuskin vaihdon yhteydessä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.03.2013     kello on 10:30 ---Mikä niissä on turhaa. Meillä pituuseroa vaimon kanssa 20cm ja kyllä kallistuskulma muutetaan kuskin vaihdon yhteydessä.

--- Lainaus päättyy ---

Teillä on niin pieni pituusero, ettei luulisi olevan tarvetta muuttaa...   ;D

Jude:

--- Lainaus käyttäjältä: harrastelija -  4.03.2013     kello on 21:40 ---Kysynpä pari selventävää kysymystä kun on kerta tuollainen Transu harkinnassa.
Koskeeko tuo suutinongelma vain tiettyä vuosimallia ja mottorityyppiä?

Onko tästä ollut jotain valmistajan korjauskampanjaa?

--- Lainaus päättyy ---

Ongelmia on ollut etuvetoisissa malleissa (Ja lähinnä niissä ensimmäisissä 2007-2008). Takatuuppareissa en ole havainnut suuttimien irtoilua.
Varmaan liian harvinainen vika kun ei ole mitään korjauskampanjaa tullut kyseiselle asialle.

Etuvetoisen alavääntö paranee uudella ohjelmapäivityksell ä (antaa kaasua automaattisesti kytkintä nostettaessa).

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jude -  7.03.2013     kello on 20:24 ---Etuvetoisen alavääntö paranee uudella ohjelmapäivityksell ä (antaa kaasua automaattisesti kytkintä nostettaessa).

--- Lainaus päättyy ---

Vaikuttaa toimintona lähes älykkäältä! Tekevätkö muuallakin kuin Voortilla, paljonko rokottavat?

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.03.2013     kello on 10:09 ---Kun harrastaa vähän metallitöitä ja poistaa penkistä ne turhat kallisteluvimpaimet, istuu n. 4cm alempana.

--- Lainaus päättyy ---
  joo, saattaa kyllä olla niinkin ettei lyhyempi henkilö tuota ongelmaa edes tunnista. Itse vaan kun olen yli 190 niin pää kolahti siten että kyllä sen muistan.
   Kertaan vielä tässä että. Yleisesti ottaen, mitä noita kaysellut olen, niin Transitin ohjaamo on matalampi kuin fiat, rellu tai mersu. Tarkoittaa sitä että ohjaamon lattia on matalammalla, noin 10 cm? Ja myös katto on matalammalla, vähintäinkin tuon saman verran. Jos ohjasmon lattia on selvästi eri korkeudella kuin asunto osan lattia, niin kyllä siinä tietty pulma on jos on kääntyvät etuistuimet. Jos nyt jollakin on transitissa ohjaamon lattia ja oleskelutilan lattia samalla korkeudella, niin saa se minun puolestani olla. Ei sitä tarvitse ruveta irti repimään ;)
   Transun ohjaamon katon mataluus tuo toisaalta etua alkovimalleissa, niissä alkoviin saa enemmän korkeutta, ja alkoviin nousukorkeuskin jää pienemmäksi, ja putoamiskiihdytysai kakin jää lyhyemmäksi;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View