Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Mikä rengasmerkki?
ihaa:
Joo samaa ne on rengasmyyjät täälläkin sanoneet, toki sen heidän sanomanaan hiukan kyseenalaistaa mutta eihän tuo kivaa ole jos tuollainen halkeama johonkin kadun reunakiveen hiukan osuen saa aikaan vielä pahempaa, ei siellä takatallissakaan ole kuin yksi vararengas mukana.
Saattanee olla että hankin nuo Nokian C Cargot mikäli niistä ei pahempaa kuulu, olisipahan sentään kotimaan merkkiset renkaat ja suht halvatkin.
eura665:
Mulla on tuollaiset nokiat koossa 215/75/16 hyvät renkaat mielestäni joskin hiljaisessa vauhdissa tuntuu hieman "pintakovilta" meno rauhoittuu yli 50nopeuksissa, vertailukohtaa ei minulla ole kun olivat jo kun auton ostin, ajettu minulla noin 10tkm ja 8millin merkki vielä näkyy.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.05.2014 kello on 10:48 ---Mitä renkaita karavaanarit hankkineet matkailuautoonsa vai onko tuo mun misukkojen ongelma niin uusi ettei tuollaista ole vielä vastaan muilla tullut ?
--- Lainaus päättyy ---
Piti oikein könytä pihalle...
Michelin XC Camping, valmistettu 5106 Ransakassa, vajaa 50000km, pintaa vielä toiseen mokomaan, ei minkäänlaista vian poikastakaan.
ihaa:
Thumb ulos könyämisestä. ;D
Sitä minäkin ettei tuollainen vika vielä kuusivuotiaaseen renkaaseen kuuluisi, no, tässä taitaa tulla nyt mun kommentti misukoista, onnettomat renkaat ovat kun eivät tuon pitempään kestä, merkki vaihtuu, kokeilisiko välillä tuota Nokiaa. :-\
kimi:
Minulla on nuo Continentalin Vancot ollut käytössä yli 100 000km ja ne on vuodelta -09. Pintaa paremmissa jotka nyt on edessä reilut 5mm. Mielestäni äärettömän kovat renkaat jotka vaatii taakse max sallitun paineen toimiakseen, 5,x baria muistaakseni (75 psi).
Nyt muutama sata kilometriä ollut reilusti ylimitoitettu Michelinin tavara-auto rengas takana ja tuo Continental edessä pienemmällä paineella. Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen ja ilmeisesti tuon ajon pehmenemisen on huomannut myös meidän kissat kun takasänky ei aikaisemmin kelvannut ajon aikana, nyt kelpaa.
Perttu Muurosen (http://www.suomenvaunuosa.fi/) kanssa keskustelin aiheesta kun tänä keväänä uusin iskarit ja renkaat taakse ja hän suositteli Nokian Hakka C rengasta joka on pärjännyt hyvin saksalaisissa testeissä. Nokialaisissa on ollut olkakulumia jos alla on aluvanteet, näin käyttämäni rengasliike taas väitti. Ongelma on esiintynyt jos vanteen leveys on ollut vakiovannetta leveämpi.
Me ajetaan pikkuteitä ja hiekkateitäkään ei vältetä ja muistaakseni sinä viihdyt paremmin valtateillä. Tälläkin on merkityksensä ja asettaa eri vaatimukset renkaille. Huonolle tielle ei Vanco sovellu ainakaan ajomukavuus mielessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta