Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Talveks landelle...

<< < (12/77) > >>

retkeilijä:
Minulla samanlainen antenni systeemi. Kiinni patteriin, TV-mokkula töihin ja kuulokkeet päähän. Kun nyt on myös wlan yhteys voin viedä läppärin huoneesta toiseen. Ennen olin tupaukkona.  :D

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli - 30.12.2012     kello on 17:45 ---Täällä majaillaan ainakin tuonne maaliskuulle kunhan stadista lumet alkaa kaduilta hävitä niin täällä pidetään Mökkerölle tukikohtaa tietenkin täältä reissaillaan jos jotain mielenkiintoista löytyy tässä on mielessä nuo Kaitalammen kirjolohet ja siiat Klaukkalassa kävästiin shoppailemassa paripäivää yksi yö olikin yllätys miten paljon

--- Lainaus päättyy ---

Tämähän olikin hieno ketju. Lievästi kannelmäkishenkinen otsikko on turhaan estänyt lukemasta. ;). Mukavan näköistä köllöttelyä.
Olen "vuosikymmeniä" käynyt Korpilammen ravíntelipalveluiss a, mutta vasta viime kesänä huomasin että korpilampi on oikeasti olemassa. Hieno paikka ja siinä on myös kalaa.
Lammen rantamilla on hienot tulistelupaikat jos luistelukourusta kerkiää..

HuruUkkeli:
Uusi Vuosi 2013 vaihtu Luukissa oikein mukavissa merkeissä makkaraa grillaillen, lettuja paistellen, tinoja valaen ja raketteja ampuen pikku huppelissa muun vaunu/autoporukan kanssa takkatuvalla

pyryjen ja pakkasten jälkeen aattona oli +2 astetta lämmintä

Tiputkin on löytäny meidän evästarjonnan parvi talitinttejä kaks käpytikkaa mustarastas ja harakka joka tyhjentikin sitten pöydän

Vihdoin ja viimein sain jääkaappiin valon mikä onkin tarpeen tämmöselle yösyöpölle hyyssiinkin laitoin liiketunnistimella olevan led-valon jos sattuu joskus tulemaan kiirus vanhan loisteputkivalaisim en jätin varuks kattoon

Yks yö kirkolla kun aamulla oli syyni kirralla ja TT-kuvaus hoitsu kehotti kuvauksen jälkeen juomaan paljon mutta mökkerölle palattua juominen jäi kuitenkin pariin pitkään tuplapukkiin, suojakeli jatkuu lumet saa kyytiä mikä on ihan hyvä

Turhan Höpöttäjä:
Samanlainen jääkaappi näyttää olevan kuin minullakin. Mikälaisena pysyy sisälämpö nuilla sapuskoilla, ilman kaapin fiksaamista.  :)

Jos sisälämpö nousee sinulla 2:lla kw:lla melkein 40 astetta ulkolämpöön verrattuna, onko ohjaamo jääkaappilämpötilas sa.  :)

Mitenkä, onko kosteusmittari kunnossa kun lukemat on tuommoset (15%).  :)

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.01.2013     kello on 08:48 ---Samanlainen jääkaappi näyttää olevan kuin minullakin. Mikälaisena pysyy sisälämpö nuilla sapuskoilla, ilman kaapin fiksaamista.  :)

Jos sisälämpö nousee sinulla 2:lla kw:lla melkein 40 astetta ulkolämpöön verrattuna, onko ohjaamo jääkaappilämpötilas sa.  :)

Mitenkä, onko kosteusmittari kunnossa kun lukemat on tuommoset (15%).  :)

--- Lainaus päättyy ---
5-7c astetta
Ohjaamo on jääkaappilämpötilas sa, Fiiliksessä on eristetyt liukuovet ohjaamon ja mökkerön välillä elikkä en lämmittele ohjaamoa kattoluukun ja kasettiverhon välin oon täyttänyt styrokslevyllä vaikutti aikas paljon pakkasella
Kosteusmittarista en tiedä nyt näyttää 36% ulkona nollassa ja sisällä +22 astetta 1 kw pelissä
muistelin jostain ketjusta että oliko sulla hajotettuna tommonen Upo mobilife ? mulla puuttuu oven lukitus juttu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View