Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Talveks landelle...

<< < (13/77) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli -  3.01.2013     kello on 12:16 ---5-7c astetta
Ohjaamo on jääkaappilämpötilas sa, Fiiliksessä on eristetyt liukuovet ohjaamon ja mökkerön välillä elikkä en lämmittele ohjaamoa kattoluukun ja kasettiverhon välin oon täyttänyt styrokslevyllä vaikutti aikas paljon pakkasella
Kosteusmittarista en tiedä nyt näyttää 36% ulkona nollassa ja sisällä +22 astetta 1 kw pelissä
muistelin jostain ketjusta että oliko sulla hajotettuna tommonen Upo mobilife ? mulla puuttuu oven lukitus juttu

--- Lainaus päättyy ---

Sitä minä arvelin, että jääkaapin 2-4 astetta on tiukassa kun höyrystin ritilä on näissä pieni. :)

Katson mökiltä onko siellä semmosta kaappia jossa on tuo tappilukitus.  :)

Onkohan se minun kosteusmittari vanhan mallinen hiuskosteusmittari, näyttää yleensä 45-75%.  :)

Se tuo lämmitettävä tilavuus supistuu aika pieneen kun ohjaamo on pois käytöstä. Ei varmaankaan se 40:n asteen ero ole kaukana totuudesta. :)

Haapaniemen Paroni:
Mutta mikä se sähkön hinta on alueella ;) Thumb

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  3.01.2013     kello on 17:04 ---Mutta mikä se sähkön hinta on alueella ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jos en väärin muista, niin hra Huru mainitsi
sen hinnan jossain vaiheessa.

Taitaa olla hinta/laatusuhde kohdallaan.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  3.01.2013     kello on 17:04 ---Mutta mikä se sähkön hinta on alueella ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  3.01.2013     kello on 17:09 ---Jos en väärin muista, niin hra Huru mainitsi
sen hinnan jossain vaiheessa.

Taitaa olla hinta/laatusuhde kohdallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoi sisältyvän paikkamaksuun.   Thumb  Thumb

Jos muistan oikein!

Ja muistankin.

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.01.2013     kello on 17:21 ---Sanoi sisältyvän paikkamaksuun.   Thumb  Thumb

Jos muistan oikein!

Ja muistankin.

--- Lainaus päättyy ---

Jesh sähkö sisältyy kausimaksuun toinen kw:tti lämmityksestä puotettava pois mkroa käytettäessä muuten laukee sulake

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View