Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näppärä keino tallettaa takuukuitit helposti talteen

<< < (3/4) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  7.12.2012     kello on 22:53 ---i Laitteisiin on hyvä ilmainen JotNot scanner  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pääsitpäs taas....   ;D

remppa:
Mä säilytän vain alvilliset kuitit jotka saan verotukseen. Aikoinaan ostin citymarketista pikku television ja kotona kun kokeilin niin tuli väin ääntä, ei siinä kuittia tarvita kun myyjälläkin on vastuu takuusta vaikka ei ole kuittia. Gigantti esimerkiksi kirjaa isommat ostokset tietojärjestelmääns ä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: remppa -  8.12.2012     kello on 05:16 ---Mä säilytän vain alvilliset kuitit jotka saan verotukseen. Aikoinaan ostin citymarketista pikku television ja kotona kun kokeilin niin tuli väin ääntä, ei siinä kuittia tarvita kun myyjälläkin on vastuu takuusta vaikka ei ole kuittia. Gigantti esimerkiksi kirjaa isommat ostokset tietojärjestelmääns ä.

--- Lainaus päättyy ---
Toisaalta se kuitti on vaan kiva, kun joku kodinkone pimahtaa. Takuu voi olla 2-5 vuottakin. Joskus olen ihan halpoja Lidlinkin rakkineita vaihtanut takuuseen, vaikka hinta laitteella on ollut vain jotan alle 20€. Onhan sekin kotiinpäin.
Helppoa, kun kuitti on koneelta kopsattavissa.

Gigantissakin palvelu on kyllä nopeampaa, kun on kuitti matkassa. Jossain Lidlissä se on jo pakollinen.

Jushi69:
Kuiteissa on se paha puoli että tekstit häviää vaikka säilyttää pimeässä kansion sisällä. Näin käynyt ainakin maxinkuiteille   :'(

K.E.V:
Mulla on ohut Canon usb scanneri , kun tarttee otan kaapista ja tökkään kaapelin, virta tulee samaa piuhaa.
Laitan lapun(t) sinne kannen alle ja painan scannerin päädyssä olevaa näppäintä, ei muuta.
Etukäteen olen määritellyt tuuon napin jotta tekee  > pdf >ja tallentaa kuitit kansioon.  Thumb
Piuha irti ja kaappiin.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View