Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näppärä keino tallettaa takuukuitit helposti talteen

(1/4) > >>

Jushi69:
Ongelmana ollut aina tuo takuukuittien tallettaminen luotettavasti.Itsel lä on kyllä skanneri/tulostin mutta pötköttää suurimman osan ajasta vaatehuoneen lattialla josta sitä on äärimmäisen vastenmielistä alkaa kaivaa jonkun kuitin takia tulille.
Sitten välähti mieleen että onhan minulla läppäri jossa on kamera. ;D
Ei muuta kun kamera päälle ja roikutat takuukuittia kameran edessä ja räps.Siellähän se on tallessa tulevaa tarvetta varten(toivottavaahan olisi ettei sitä tarvittas.) Thumb
Nyt se säilyy koneessa tai voihan ne siirtää vaikka sähköpostiinsa tai mitä niitä palveluita nyt on.

Ossi66:
Hyvä idea.  Thumb
Pistä heti niksipirkkaan, niin tulee vähintään se kymppi noin hyvästä ideasta - ennenkuin joku muu kerkiää varastaa idean sinne.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  7.12.2012     kello on 19:56 ---Ongelmana ollut aina tuo takuukuittien tallettaminen luotettavasti.Itsel lä on kyllä skanneri/tulostin mutta pötköttää suurimman osan ajasta vaatehuoneen lattialla josta sitä on äärimmäisen vastenmielistä alkaa kaivaa jonkun kuitin takia tulille.
Sitten välähti mieleen että onhan minulla läppäri jossa on kamera. ;D
Ei muuta kun kamera päälle ja roikutat takuukuittia kameran edessä ja räps.Siellähän se on tallessa tulevaa tarvetta varten(toivottavaahan olisi ettei sitä tarvittas.) Thumb
Nyt se säilyy koneessa tai voihan ne siirtää vaikka sähköpostiinsa tai mitä niitä palveluita nyt on.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb Thumb

joo o:
Miksei sitä samantien näppää kännykkäkameralla siitä kuvaa. Itsellä oli joskus vain 2 mekapikselin kamerapuhelin ilman salamaa, sillä sai erittäin selviä kopioita esim. tekstistä minkä halusi tallentaa :o

Roksis:
Minä nappaan kuvan kuiteista kameralla jossa ei ole edes kännykkää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View