Sivuja:
Toiminto
  • #61 kirjoittanut tsahkali 14 Nov 2014
  • Ei näköjään kannata ostaa turkissa tehtyä Versoa, jos on noin huonoa terästä ;D

    Mitenkähän se on tuon Ransun kanssa...?    :o  No onneksi ainakin tankki on muovia!

    Olen yhden Mersun tankin korjannut peltipalalla ja hopeajuotteella.  Ja lasikuitumatto ja epoksi on kans kova sana.
  • #62 kirjoittanut Ylikova 15 Nov 2014
  • #63 kirjoittanut LT31omavalm. 15 Nov 2014
  • Joko on Saabin uus tuotanto muka alkanut????
  • #64 kirjoittanut nike 16 Nov 2014

  • Vaimo käytti Corolla Verson tänään leimalla. Läpi meni mutta inssi huomautti että tankki vuotaa(ruostunut). Aika hyvin 7v vanhalta alle 140tkm ajetulta pirssiltä ;D. Kuulemma tyyppivika noissa. Motonetissä uusi maksaa 229 mutta ei sovi tähän kun on tehty turkissa :D.
    Eipä kyllä löytynyt maailmalta edes purkuosana. Hyviä neuvoja/vinkkejä otetaan vastaan!

    Kysyppä merkkiliikkeestä meniskö takuuseen. Velipojalle vaihtoivat takuuseen tuon ikäiseen tankin. Toyota ku on aika tarkka näihin turvallisuusasioihi n vaikuttavissa asioissa.
  • #65 kirjoittanut Alan 16 Nov 2014
  • ^

    On ja ei ole. Aygon ohjaustehostimen boksia eivät maksaneet, ikää oli silloin saman verran. Se on onneksi ainoa tappio yli kolmen vuoden aikana, mikä tuon kanssa on ollut.
  • #66 kirjoittanut vanishing point 10 Dec 2014
  • Kysyppä merkkiliikkeestä meniskö takuuseen. Velipojalle vaihtoivat takuuseen tuon ikäiseen tankin. Toyota ku on aika tarkka näihin turvallisuusasioihi n vaikuttavissa asioissa.

    Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb
  • #67 kirjoittanut 560FMK 10 Dec 2014
  • Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb
    Vai vaihtaa ne takuuseen näitä vanhanakin? Vaatinee täyden huoltovihkon Toyota-leimoilla? Mä vaihdoin meitin Versoon tankin pari vuotta sitten juurikin 7 vuoden iässä, tosin metrejä oli jo 450tkm. Löytyi romikselta -09 mallin tankki vain muutaman tuhannen ajetusta autosta satasella, joten ei paha. Uus olis ollu Toyotalla liki 500€.
  • #68 kirjoittanut ihaa 11 Dec 2014
  • Vai vaihtaa ne takuuseen näitä vanhanakin? Vaatinee täyden huoltovihkon Toyota-leimoilla?

    Ei niitä Toyota leimoja tarvitse olla mutta isommat huollot pitäisi jollain huoltoliikkeellä tehdyn kuitenkin, en tiedä tosin tuon tankin suhteen tarvitseeko sitä varten. Toyotallahan on tapana että maineesta pidetään kiinni ja siten myös "takuu" on pitempi kuin se kolme vuotta.

    Jokainen lie kuullut niistä diesel koneista joita on vaihdettu jopa kuusi - seitsemän vuotta vanhoihin autoihin.....takuus een, eli pitäisikö tässä sanoa, takuita on kahdenlaisia ja tuo Toyotan takuu on sitten ihan omaa luokkaansa.  Thumb jeps...Toyotallahan tässä ajellaan.   ;D
  • #69 kirjoittanut K.E.V 11 Dec 2014
  • Toisin sanottuna pidetään kestävän auton mainetta yllä valmistajan sponssaamana. Samaa romurautaa kuin kaikki muutkin? Olikos se näin?
  • #70 kirjoittanut Catiska 11 Dec 2014
  • Ei työkaverin lantikkaan ainakaan takuuna tullut mitään kun 5 vuoden ja 211tkm kohdalla meni turbo ja venttiilinnostajia vaihtokuntoon. Täysi Toyota huoltokirja vielä.

    Laturi petti pian tuon jälkeen, eipä siinäkään toyo tullut vastaan.

    Huhuja noista kuulee aina silloin tällöin mutta tuntuu että kyseessä on pikemminkin lumimies. Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt...
  • #71 kirjoittanut virpimu76 11 Dec 2014
  • Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb

    Catiskalle   ""Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt..."" paitsi yllä  vanishing point  Thumb
  • #72 kirjoittanut ihaa 11 Dec 2014
  • Toisin sanottuna pidetään kestävän auton mainetta yllä valmistajan sponssaamana. Samaa romurautaa kuin kaikki muutkin? Olikos se näin?

    Kyllä, osuit täysin asian ytimeen KEV.

    Papukaijamerkin saisit jos täällä sellainen hymiö olisi tarjolla.

    Ei työkaverin lantikkaan ainakaan takuuna tullut mitään kun 5 vuoden ja 211tkm kohdalla meni turbo ja venttiilinnostajia vaihtokuntoon.

    Se tuo mainitsemani Toyotan diesel on 2.2:nen joita on vaihdettu takuuseen jopa noihin kuusi-seitsemän vuotta vanhoihin autoihin, yhden RAV4:sen itse tiedän ainakin, ilman huhuja.
  • #73 kirjoittanut Catiska 11 Dec 2014
  • Catiskalle   ""Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt..."" paitsi yllä  vanishing point  Thumb
    Minulle se on edelleenkin vain netistä luettu huhu...

    En tunne tapausta ja henkilöä, joten vqik huhu minulle. Omassa tuttavapiirissä on Toyotan omistajia jokunen, heitä moinen onni ei ole potkinut.
  • #74 kirjoittanut ------- 11 Dec 2014
  • Johan täällä Toyotaa mollaa sellaset miehet, jos ei koskaan edes kokeilut sellaista.. On toyotissa ainakin neliveto, toisin kuin volvoissa.. Kummastuttaa kun volvo miehet luimistelee vaunun takana vesikeleillä leirintä alueella. Vissiin jäävät odottamaan poutasäitä, jotta uskaltautuvat kokeilemaan kuivalla awd:tä.
  • #75 kirjoittanut Catiska 11 Dec 2014
  • Johan täällä Toyotaa mollaa sellaset miehet, jos ei koskaan edes kokeilut sellaista.. On toyotissa ainakin neliveto, toisin kuin volvoissa..
    Olen ihan omistanutkin Toyotan ja senkin jälkeen muutamaan otteeseen koeajanut ostomielessä (koeajon jälkeen ei ole vain tullut halua ostaa) ja Jenkeissä vuokrannut ja ajellut pitkiäkin pätkiä.
    Pitääkö vielä olla enemmän kokemusta aiheesta jotta asiasta voi kirjoittaa  :-X

    Nelivedoista en ota kantaa puoleen tai vastaan. Molemmilla taitaa päästä eteenpäin ja kummallakaan ei ole kunnollista nelivetoa Suomalaiseen maastoon, maantiellä pärjää molemmilla.
Sivuja:
Toiminto