rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mistäs hyvä ja edullinen markiisi matkailuautoon  (Luettu 20520 kertaa)

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:24
Vs: Mistäs hyvä ja edullinen markiisi matkailuautoon
« Vastaus #15 : 6.12.2012 kello on 09:01 »
En minä aina. Irrallinen lause, jota ei tarvitse kohdentaa kehenkään, tarviiko se välttämättä otsikon?

Ei vain jotenkin istu minun ajatusmailmaani. :-[

  • Vieras
  • Vs: Mistäs hyvä ja edullinen markiisi matkailuautoon
    « Vastaus #16 : 6.12.2012 kello on 09:16 »
    Onhan tästä jo ollut aiemmin puhetta, taisinpa siitä Tsahkalille mainita, mun mielestä myös lainauksen alkuperäinen kirjoittaja pitäisi aina näkyä viestissä....minä kun luen orgia yleensä tuoreita viestejä niin siitä on hankala saada selville sitten että milloinkahan tuo alkuperäinen teksti on ollut palstalla ja mitähän muuta siinä on mainittu....no, sitten siinä onkin etsimistä kun haluaa etsiä sen alkuperäisen kirjoituksen.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:53
    Vs: Mistäs hyvä ja edullinen markiisi matkailuautoon
    « Vastaus #17 : 6.12.2012 kello on 11:46 »
    Onhan tästä jo ollut aiemmin puhetta, taisinpa siitä Tsahkalille mainita, mun mielestä myös lainauksen alkuperäinen kirjoittaja pitäisi aina näkyä viestissä....minä kun luen orgia yleensä tuoreita viestejä niin siitä on hankala saada selville sitten että milloinkahan tuo alkuperäinen teksti on ollut palstalla ja mitähän muuta siinä on mainittu....no, sitten siinä onkin etsimistä kun haluaa etsiä sen alkuperäisen kirjoituksen.

    Onhan siitä ollut puhetta..  Minusta tuon selitykseni pitäisi olla ihan hyvä.  :D  Ja eikös se alkuperäinen löydy yhdellä haulla?

    Miksi muuten vastausosiossa ON MAHDOLLISUUS  tehdä irrallinen lainaus?

    Ja sitten siellä on nappula: Lisää kuva. Pitäisikö sen jotenkin toimia?

    Ja nyt ollaan jo ihan väärällä alueella...  :(