Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Edullisempi korvavalo.
perho-ukko:
Mitäs minä sanoin !! ;D ;D
hartsakoski:
No viimesen kerran kirjotan tästä aiheesta.Ko.yhdisty s on lausuntoineen vielä vähemmän tieteeseen perustuva kuin korvavalon tutkimukset.
Vesseli:
Taidettiin valita vuoden turhakkeeksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 5.12.2012 kello on 23:19 ---No viimesen kerran kirjotan tästä aiheesta.Ko.yhdisty s on lausuntoineen vielä vähemmän tieteeseen perustuva kuin korvavalon tutkimukset.
--- Lainaus päättyy ---
Valhe, emävalhe, tutkimus.... ;D
Jushi69:
Suomalaisissa on se jalo ja hieno piirre mitä puuttuu noista latino/americano(no en jaksa kertoa niitä vielä tyhmempiä valtioita ja siis kokonaisia mantereita) valtioita eli missä mainosmiehet keksivät ihan jesus kaikkea härpäkettä mitä ilman ihminen ei voi olla.Ja sitten kun ne tulevat pohjolaan niillä paatospuheilla ja vetoavilla mainoksilla että näitäkin on ostanut 5 miljoonaa ihmistä.
Ja itse tosiaan ihmetteleen että miksi. :o
Mitä jenkki tekee jollain keittiökoneella/pannulla jos ne ei te ruokaa ikinä kotona,tai niillä lukemattomilla kehon muokkaus laitteilla joilla saadaan läski haihtumaan .
Musta tuntuu että ne ostaa siihen hetken hurmokseen että nyt kun ostan tämän soutu/vetkutus/hartialaitteen niin minä alan harrastamaan liikuntaa. ;D.
Sitten ne huomaa että liian raskasta.Paljon helpompi ajaa Lexuksella mäkkärille.Eikä tarvi sytyttää sitä ällöttävää kaasuliettä johon pitää laittaa se ostettu ällöttävän punainen keraami kattila ja keksiä mitä laittas sinne ruuaksi. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta