Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Edullisempi korvavalo.
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 1.12.2012 kello on 14:08 ---Ne korvavalot on ihan huuhaata..kuten kaiketi laite mikä on/oli Suomen olympia joukkueella käytössä, eli Bemer http://www.bemer.fi/bemerGroup/welcome/ Googleta korvavalo tai bemer niin huomaat jot huuhaata..lumetta koko vehkeet Thumbd ..niinhän se waanha sananlasku sanoo: gyl ny jokast kerra jymäyttää ;D
--- Lainaus päättyy ---
En menis tuosta korvavalosta ihan nuin rohkeasti sanomaan ilman kokemusta.Tuttavapi iristä löytyy laitetta kokeilleita ja sen omistavia.Tarkoitan Valkeen valmistamia valoja.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 1.12.2012 kello on 18:54 ---En menis tuosta korvavalosta ihan nuin rohkeasti sanomaan ilman kokemusta.Tuttavapi iristä löytyy laitetta kokeilleita ja sen omistavia.Tarkoitan Valkeen valmistamia valoja.
--- Lainaus päättyy ---
No, kerro lisää.
Minkä laista hyötyä niistä on ollut.?
perho-ukko:
Humpuukia koko homma !!!
hartsakoski:
Jos oisin itse kokeillut voisin puhua suulla suuremmalla,mutta en itse koe tarvitsevani ko.laitetta.Käyttäj iltä olen kuullut suurimpana muutoksena vireystilan nousun eli väsymys ei niin vaivaa.Myös masennukseen on löytynyt apua.Joillakin kokeilusta ei ole ollut havaittavaa hyötyä.Negatiivisia kommentteja en ole kuullut.Tietääkseni menossa on laajat ja tieteelliset testit laitteen vaikutuksista.Ennus tan että jos tieteellinen näyttö saadaan luotettavasti,kyseessä on miljardibisnes.
Weicco:
Siinä teille korvavaloa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta