Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Onko Windows XP:n päivät luetut?

<< < (2/4) > >>

tsahkali:

--- Lainaus --- Nyttemmin miniläppärit ovat käytännössä kuolleet pois, kun ne eivät toimineet kovinkaan hyvin XP:llä (tarvitsi tehoja ajamaan virusturvaa etc).
--- Lainaus päättyy ---

Nythän ainakin Asuksella on 10,1'  jossa käyttiksenä on 7 starter. Miten toiminee?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.11.2012     kello on 23:29 ---Nythän ainakin Asuksella on 10,1'  jossa käyttiksenä on 7 starter. Miten toiminee?

--- Lainaus päättyy ---

Toimii miten toimii, kyseessä kun on tarkoituksella rampautettu käyttis. Ja lisäksi Microsoft määrää mm. paljoko muistia koneessasi saa enintään olla ja montako sovellusta saa olla yhtä aikaa käytössä >:(

Itse olen jo aikoja sitten poistunut Microsoftin määräysvallasta, ja nykyään itse päätän mitä käytän ja miten.

K.E.V:
Mulla on ollut miniläppärissä Win7 pro ja sillä toimii sulavammin kuin Starterilla . Nyt kun on tuo 8 tullut , niin sitäkin voisi kokeilla Miniläppikseen.

Tuo XP:n tuen loppuminen ei todellakaan vaikuta sen käyttöön. Tuossa on kamraatilla Win 3.1 käytössä >> Hänellä suurkuvaskanneri mihin ei ajureita uudemmissa käyttiksissä. Tuo kuulemma hyvä. Samoin myin juuri XP pöytäkoneen kirjapainoon. Xerox ajaa englannista etänä siihen tuolostimen hallintasoftan ja edellytys oli XP Professional. ps Tuo suurkuvatulostin on ihan uusi. Eli se siitä ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 29.11.2012     kello on 23:52 ---Toimii miten toimii, kyseessä kun on tarkoituksella rampautettu käyttis. Ja lisäksi Microsoft määrää mm. paljoko muistia koneessasi saa enintään olla ja montako sovellusta saa olla yhtä aikaa käytössä >:(

Itse olen jo aikoja sitten poistunut Microsoftin määräysvallasta, ja nykyään itse päätän mitä käytän ja miten.

--- Lainaus päättyy ---
Onko miniläppäreille määrätty joku pakollinen standardi?
Olen ymmärtänyt, että tehot olisi rajattu.
Tuo Win7 Starter tuntuu myös olevan kummallisesti keinotekoisesti rajattu. Nämä jutut lienee jotain valmistajien keskinäisiä sopimuksia, jotta miniläppärit eivät olisi saaneet ylivaltaa halpoina läppäreinä. Tiedä sitten..?

K.E.V:
Näinhän se on, tuo Starter on rajattu (myös halvempi) mitä on myyty miniläppisvalmistaj ille

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View