rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus  (Luettu 1873 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.06.2024 kello on 12:42
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #15 : 28.11.2012 kello on 21:44 »
Keväällä paremmin kuin kesällä, ite olin hiukan myöhässä. Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:58
  • Epsoo
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #16 : 28.11.2012 kello on 21:50 »
Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

Eipä tuossa ole kuin perusharava ja 20" littu erillisellä digiboxilla.

Liukuovilla eristetyt makuutilat tosin löytyy ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.06.2024 kello on 12:42
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #17 : 28.11.2012 kello on 21:57 »
Liukuovilla eristetyt makuutilat tosin löytyy ;)

Joo, ne toki ovat tarpeen, oli mullakin. Petipaikkoja pitäisi olla mieluusti vähintään 8. Sitten vaan Kalevaan ilmoitusta!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:53
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #18 : 29.11.2012 kello on 08:44 »
Keväällä paremmin kuin kesällä, ite olin hiukan myöhässä. Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)
Ostaa ne kai muutkin kuin Lars Leevi L:n jälkeläiset vaunuja  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:24.05.2024 kello on 17:44
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #19 : 29.11.2012 kello on 09:20 »
Keväällä paremmin kuin kesällä, ite olin hiukan myöhässä. Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

Näin se muuten on, kun edellistä Hobbyä myin niin, pari tarjousta oli ilman tv-varustusta.  Mutta paras tarjous tuli kuitenkin tv-antennilla, jonne vaunu myytiin.

Ja näytti Hietasaaressa olevan viime kesänä kausipaikalla antenni pystyssä.

Mutta kaksi edellistä Soliferiä on mennyt anteenittomaan taloon aivan vaan nettikaravaanin kautta sattumalta.

Niin ja kokemus on kyllä nyt osoittanut, että syksyllä on ihan turha mitään myydä jos ilman ei anna.

Mutta kun huhtikuussa laittaa myyntiin, niin kyllä kysyntää piisaa, vaikka hintakin olisi korkeampi kuin syksyn hinta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.06.2024 kello on 12:42
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #20 : 29.11.2012 kello on 09:49 »
Ostaa ne kai muutkin kuin Lars Leevi L:n jälkeläiset vaunuja  ::)

Toki, mutta heissä on paljon käytetyn ostajia. Kun katsoo suviseuratouhua ymmärtää, jotta miksi. Melko hyvä olla oma vaunu, kun entistä harvempi varmaan vuokraa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:08
  • Savo
Vs: Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus
« Vastaus #21 : 29.11.2012 kello on 10:06 »
Just laittoi kaveri vaunun myyntiin tuonne nettikaravaaniin. Katsotaan kauanko on myynnissä.



Tämmöistä ei kyllä kannata ostaa... ;) Ilmeisesti ollut Ducato jossain vaiheessa puskurista päätellen.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2012 kello on 12:56 »