Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Polar 590 ovikosteus

<< < (8/11) > >>

K.E.V:
Kaikki ei taida olla hirveän perillä vaunujen muutoksista vuosien mittaan  ???
Tuon kuvan mallin ovi on ollut 6-7 vuotta, se tallinovi kai silloin -80 luvulla. Minun entinen -99 S5 on alueellamme. Sen ovi ainakin on ihan kova. Samoin MJO:n vaunun. En tiedä onko MJO:n "kakkosvaunun" 1989:n 6102i:n ovi kova. Ehkä hän kommentoi. Samoin Dorotea omasta Polaristaan. He nyt puhuvat omistaan Thumb

pamaus:
Oho onko Polarilla ollut jo puristettu ovi 6-7 vuotta. Hienoa.   Minkälainen se sitä ennemmin on ollut.

Saksalaisissa se on ollut jo 80-luvun puolivälistä.

Aivan mielenkiinnosta aikoineen noita -90 luvun alun solifereitä kiertelin ja katselin, että 90 % katselemissani oli oven alareuna lahonnut ja aika monessa se oli myös korjattu. Kondenssivesi meni niistä ruuvin alareunasta olevista reijistä hienosti sisään. Ja ruuvit olivat kaiken lisäksi vielä ihan tavallisia eikä edes teräsruuveja. 

Ei kai Polarkaan olisi puriste oveen siirtynyt jos sen edellinen ovi olisi ollut ylivoimainen.

K.E.V:
Ei se varmaan ole ollut ylivoimainen. Mutta ei se tallinovikaan. Niitä oli itsellä lahoja jo silloin kun sulla ei ollut asuntovaunua :P

pamaus:

Mitenkään menemättä henkilökohtaisuuksi in, kun pystyn keskustelemaan asiastakin.

Eli Polarin ovesta.

Näinhän se meni, kun Polar sai tehtyä puristeovet 6-7 vuotta sitten ja saksalaiset 30 vuotta sitten. Riippumatta siitä oliko ne kaksi vai yksi osaisia. Ovet ovat nyt periaatteessa rakenteelta yhtäläiset.

Joten tulee mieleen vain yksi kysymys ?

Kumpikohan se mahtaa olla, olikohan saksalaiset ajastaan edellä vai polar ajastaan jäljessä. 

Ja tämä kysymys ei ole riippuvainen mitenkään, koska olen syntynyt tai mitä kouluja olen käynyt tms.

Nyt on vain kysymys Polarin ovesta.

Dorotea:
Polar on käyttänyt yhtenäistä ovea v.-91 lähtien, joten hieman kauemmin kuin 6-7v. Olisi kenties aihetta tarkistaa "mututieto".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View